وحشت از طارمی پرتغال را فرا گرفت!

پیروزی پورتو در آخرین بازی تدارکاتی مقابل موناکو با اتفاقی تکراری برای هواداران سفید و آبی و البته سایر باشگاه های پرتغالی همراه بود. مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو در اولین حضور خود در ورزشگاه دراگائو با گرفتن پنالتی از مدافع حریف موفق به گلزنی شد.

ستاره ای که در ریو نیز مهارت های خود را در زدن پنالتی از رقبا به نمایش گذاشت، با توجه به ورود VAR در فوتبال پرتغال، برخلاف تصور، در این رشته نیز موفق تر از گذشته بود زیرا پیش از آن بسیاری از داوران پیش داوری های منفی در مورد آن داشتند. او وارد زمین می شد و گاهی اوقات اشتباهات آشکاری را مرتکب نمی شد، اما پس از VAR، داوران از اشتباهاتی که برای این ستاره تیم ملی رخ داد غافل نشدند.

این موضوع موجی از واکنش ها را بین هواداران اسپورتینگ و بنفیکا به عنوان اصلی ترین رقیب فصل گذشته پورتو در پرتغال به همراه داشت و با موضع گیری علیه طارمی سعی در برهم زدن تمرکز این بازیکن داشتند. کار به جایی رسید که یکی از ورزش نویسان قدیمی پرتغال که از طرفداران سرسخت اسپورتینگ محسوب می شود در یادداشتی تند خطاب به طارمی گفت. اما حمایت شدید هواداران پورتو و البته عملکرد فوق العاده مهدی در آن مقطع باعث شد تا منتقدان او چاره ای جز سکوت پیدا نکنند.

اما دیشب پس از تلاش ناموفق برای گرفتن پنالتی، در برخورد دوم خود در محوطه جریمه داور را متقاعد کرد که برای نشان دادن پنالتی، به لباس خود ضربه بزند. اگرچه بازیکن موناکو به هیچ وجه به تصمیم داور اعتراضی نکرد اما بلافاصله موجی از ترس در میان هواداران دیگر تیم های پرتغالی در توییتر به راه افتاد و آنها حتی قبل از شروع فصل صحبت از شروع مجدد ضربات پنالتی را آغاز کردند.

در مقابل تعدادی از صفحات هواداران پورتو نیز به حمایت از طارمی پرداختند و اعلام پنالتی در این صحنه را درست ترین کاری که داور می توانست انجام دهد، اعلام کردند.

بیشتر بخوانید:

258 258

خروج از نسخه موبایل