پاک کردن صورت از لوازم آرایشی تاثیرات مثبت بر روی پوست

انواع پوست و پاک کننده های مناسب برای آنها

ژل شستشو صورت ویتابلا: پوست های چرب: اگر جنس پوست‌ شما از نوع چرب است حساسیت بیشتری در خرید  صورت به خرج دهید در غیر این صورت با کوچک‌ ترین اشتباه جوش‌ ها یکی پس از دیگری روی صورت‌ تان پدیدار خواهند شد. پاک کننده مناسب پوست شما باید فاقد چربی، الکل و منتول باشد و با کاهش منافذ باز پوست، پوست شما را به  نرم و لطیف می کند.

پوست‌های مختلط‌: با‌ وجود اینکه این جنس پوست تعادل ذاتی در تنظیم خشکی و رطوبت پوست دارد اما مراقب باشید سراغ محصولات الکلی که مواد تحریک‌ کننده‌ برای ترشح چربی روی پوست دارند نروید.

پوست‌های خشک‌: برای این جنس پوست به خاطر حساسیت و واکنش‌ های نامناسبی که از خود نشان می‌دهد باید از پاک کنند های فاقد عطر و الکل استفاده کرد و پاک کننده باید دارای با خاصیت التیام‌ بخش و ضد‌ التهاب با عصاره‌های خنک‌ کننده باشد. چون در صورت بروز خشکی، پوست به سرعت قرمز و پوسته‌ پوسته خواهد شد.

ژل بهداشتی بانوان محصول پیشنهادی: یکی از بهترین پاک کننده ها که برای انواع پوست ها مناسب می باشد می باشد که می توانید با مراجعه به صفحه ی محصول اطلاعات دقیق تری دریافت کنید.

 چرا باید من از پاک کننده ها استفاده کنم؟

روشهای مناسب برای استفاده از پاک کننده ها و یا همان تونرها

محصولات شرکت بیز: کمی پنبه استریل یا دستمال و یا پد آرایشی برای انجام این کار کفایت می‌کند. پس بعد از پاک کردن صورت با شیرپاک‌ کن و جذب شدن مواد آرایشی به پنبه، مقداری از محلول پاک کننده را به پد یا پنبه‌ ای دیگر آغشته کنید و به تمام نقاط پوست صورت بمالید تا باقی‌ مانده شیر پاک‌ کن، مواد آرایشی و هر آلودگی دیگری از روی پوست پاک کند و رطوبت از دست رفته پوست جبران شود. اما اگر پوست شما شاداب به نظر نمی‌ رسد و آثار خستگی و پژمردگی روی آن بیش از پیش نشسته، باید با ضربات تند و سریع تونر را روی پوست خود ماساژ دهید تا از این طریق باعث تحریک جریان خون به سمت پوست شوید و سلول‌ها را با هر بار مصرف تغذیه کنید. فراموش نکنید که روی گردن و چانه بیش از جاهای دیگر تمرکز کنید. شما علاوه بر این روش می‌توانید یک پارچه لطیف و نمدار را هم به پاک کننده پوستی خود آغشته کنید و روی پوستتان ماساژ دهید. با این روش هم پوستتان ضدعفونی و شاداب می‌شود و هم پف و تیرگی پلک‌ ها با سرعت بیشتری از بین می‌رود. البته بهتر است پیش از مصرف هر گونه مواد آرایشی و امثال آن تست حساسیت محصول را گرفته و بعد از اطمینان های لازمه، شروع به استفاده از آن کنید. برای این کار مقداری از پاک کننده مناسب را روی قسمت کوچکی از بازو بمالید و بعد از ۲۴‌ساعت با مشاهده نشدن علائمی از یا التهاب، پاک کننده را به روش‌ های ذکر شده استفاده کنید.

باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که اگر پوست شما بیش از اندازه چرب است آلودگی‌ های بیشتری را نسبت به پوست های معمولی جذب می کند و به سلول‌های پوستتان نفوذ خواهد کرد، بنابراین پیش از انتخاب پاک کننده مناسب برای پاکسازی و مراقبت از پوستتان حتما با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا ابتدا با تنظیم هورمون‌ ها، تعادل چربی روی پوست خود را به‌ دست آورید. همچنین به ترکیبات محصولی که خریداری می‌ کنید حتماً توجه کنید و پیش از خرید، کمی اطلاعات درباره مواد تشکیل دهنده تونر مورد نظر و مزایا و معایب آن کسب کنید تا انتخاب مناسبی برای جنس و شرایط پوست خود داشته باشید

خروج از نسخه موبایل