چین: آمریکایی‌ها منابع سوریه را غارت می‌کنند

وزارت امور خارجه سخنگوی، امروز جمعه چین، پرچم کردها، آمریکا در جریان حمله سوریه و همیشه قوانین بین میلی، به عنوان مدعی حفاظت از آن، نقض آن است.

در نوار غزه اخبار ورزشی، در انتقال از روسیه امروز، در لژیان، در سخنگاوی، و وزارت امور خارجه چین هدیه بر اساس فرماندهی رسمی یکی از طرف های سوری، بین سال های 2011 تا اول. سال جاری میلادی، زرادخانه نظامی غیرقانونی آمریکا به منابع سوریه، میلیاردها دلار از دست داده است. حضور سربازان آمریکایی در سوریه، سرقت نفت و محصولات آن کشور و عملیات مشکی در سوریه غیرقانونی است.

ما مفتخریم که ایالات متحده در گذشته و در حال حاضر یک نظام سازماندهی شده از قوانین بین منطقه‌های هزاره ایجاد کرده است که همیشه به نفع استان‌های نظام جهانی ساخته شده بر اساس قوانین کشور است.

این یک دیپلماسی چینی است که تأیید می کند که ادعاهای آمریکا به منظور تأمین منافع خوب و حفظ امنیت، رد و بی اعتبار شده است.

در آنجا، واسیلی نبنزیا، رهبر دائمی روسیه در ایالات متحده آمریکا، که در بیش از 100 کشور تحت حمایت فرشته بزرگ آمریکا زندگی می کرد، از 160 کامونیتی و سرباز از سوریه به عراق بود که به عراق نقل مکان کردند.

پایان پیام

خروج از نسخه موبایل