گلایه سرمربی پیکان از تغییر ورزشگاه میزبان بازی با استقلال

سرمربی پیکان از تغییر میزبان دیدار با استقلال گلایه کرد.

به گزارش اخبار ورزشی، پیکان و استقلال فردا (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: بازی سختی مقابل تیمی که این روزها واقعا خوب نتیجه می‌گیرد و از قطب‌های بزرگ فوتبال ایران است. امیدوارم بازیکنانم در جلسات تمرینی خوب توجیه شده باشند و تمرکز داشته باشند چون بازی سختی مقابل تیمی که روی دور افتاده است، داریم.

او افزود: نمی‌دانم چرا شرایط میزبانی را از ما گرفته‌اند. ما در کرج بازی می‌کردیم و شرایط خوبی داشتیم اما به راحتی شرایط میزبانی از ما گرفته شد. از مدیران ورزشگاه پاس متشکرم که اجازه بازی در این زمین را دادند با این حال حق میزبانی را از ما گرفتند.

سرمربی پیکان درباره مصدومان زیاد تیمش گفت: بحران مصدومیت کار را سخت می‌کند چرا که حق انتخاب مربی کم می‌شود. در هفته‌های اخیر ما بسیار اذیت شدیم. امیر شعبانی، دانیال جهانبخش، امیرحسین عزیزی، ابراهیم صالحی، تیتو اکلو، محمدحسین فلاح و مجتبی حق‌دوست را در اختیار نداریم. سامان فلاح هم مصدوم است.

حسینی درباره سر و صدای زیادی مربیان در کنار زمین بیان کرد: سر و صدا زیاد است چرا که ما می‌خواهیم از همه داوران تست بگیریم. با تمام احترام برای کمیته داوران، من جایی ندیدم که انقدر داور مختلف در لیگ قضاوت کنند. وقتی می‌خواهید به داوران بی‌تجربه در بازی‌های سخت قضاوت بدهید، برای همه سخت می‌شود. اگر داور باتجربه بگذارید، این اتفاق نمی‌افتد. تجربه به دست آوردن داوران کم تجربه برای ما و داوران هزینه دارد.

او درباره نبود سامان فلاح در بازی با استقلال اظهار کرد: سامان فصل خوبی داشته است. ما بازیکنان خوبی در اختیار داریم و امیدوارم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. با نبود او مشکلی نداریم.

سرمربی پیکان در پاسخ به سوال اخبار ورزشی مبنی بر این که نظر درباره داخلی یا خارجی بودن مربی تیم‌ملی چیست، توضیح داد: من با لفظ ایرانی و خارجی مشکل دارم و لفظ اشتباهی است. به نظرم سرمربی خوب، موفق، ضعیف و ناموفق داریم. ویلموتس که آن همه از ما پول گرفت خارجی بود. دلیلی نیست که هر خارجی خوب باشد و هر ایرانی خوب باشد. آپولون که نمی‌خواهند هوا کنند. دیگر خارجی و ایرانی ندارد.

حسینی درباره نحس بودن زمین دستگردی گفت: در مورد زمین باید عرض کنم که ما کرج بازی می‌کردیم. امکانات ما همین است و نمی‌توانیم چیز جدیدی داشته باشیم. شرایط زمین پاس سال‌هاست به همین شکل است. زمین اصلی ما کرج بود. به هر حال الان نمی‌توانم بهانه بیاورم.

او درباره ضعف تهاجمی پیکان بیان کرد: همیشه انگشت به سمت ما و تمیروف است. خط حمله ما خوب است. در فوتبال اصول دفاعی و هجومی داریم و می‌خواهیم جفتش را رعایت کنیم. پیکان خوب دفاع می‌کند و خوب حمله می‌کند. آیا برویم در آزادی پنج گل بخوریم؟ خوب دفاع می‌کنیم که انقدر گل نخوریم. سعی می‌کنیم که در زمان حمله هم خوب باشیم. در بحث توپ داشتن، کیفیت فوتبالیست خیلی مهم است.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا به دنبال کسب مساوی در بازی با استقلال است، تصریح کرد: ما به دنبال فوتبال قوی و آبرومند هستیم. نتیجه چیزی نیست که پیش‌بینی کنیم. تمام مواردی که باید مقابل تیم خوب و قدرتمند اجرا شود را اجرا می‌کنیم.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا مراقب بازیکن خاصی از استقلال هستند، اظهار کرد: ما آنالیز خوبی داشته‌ایم. استقلالی‌ها در فرم خوبی هستند و امیدوارم بازیکنان از مسئولیتی که دارند، برآیند.

او در پایان درباره VAR گفت: این را باید از مدیرعامل باشگاه بپرسید. من همیشه در صحبت‌هایم گفتم که مشکل سخت‌افزاری داریم و این هم اضافه شده است. به نظرم نباید زیاد روی VAR تمرکز کنیم باید روی زمین‌ها تمرکز داشته باشیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل