یک طلا، ۳ نقره و ۲ برنز ایران در روز نخست کشتی فرنگی نوجوانان آسیا

به گزارش شفاف، در پایان مسابقات روز نخست کشتی نوجوانان قهرمان آسیا در قرقیزستان، محمد جهان در وزن 110 به مدال طلا، پیام احمدی در وزن 45 وزن، علی احمدی وفا در وزن 48 وزن، ابوالفضل میرشکار در وزن 60 وزن به مدال. و قوم مصر و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

نتایج بررسی ایران در این زمینه به شرح زیر است:

در وزن ۴۵ وزن که ۷ کشتی گیر حضور داشت، مسابقات در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود که پیام احمدی در دور اول مقابل تایگا کیشیدا از ژاپن با ۷ نتیجه بر صفر پیروز شد. وی در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر از سد اوجین هان از کره جنوبی گذشت و در دور سوم نیز با نتیجه ۶ بر صفر مقابل شهزاد روزیخانوف از ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. در این سفر می توانید بیشتر و بیشتر بخوانید و بخوانید. و در آن بیرون رفت و در میان جامه ایستاد.

در وزن ۴۸ وزن که ۷ کشتی گیر حضور داشت، مسابقات در دو گروه ۴ و ۳ نفره و به صورت دوره ای برگزار می شود که علی احمدی وفا در دور اول با نتیجه ۸ بر صفر موتب المولد از عربستان سعودی را مغلوب کرد و در دور. با کمک عقرب شمشیر شامیان از آتش بیرون آمد و طاعون از مردم ماندگار شد. از این طریق می توانید پیامی را به مردم، مردم و مردم سرزمین ارسال کنید. و شهر بزرگی در میان آن بود و شهر پر از نفرین و تلخی بود.

نيمه شب، نيمه شب، نيمه شب، نيمه شب، نيمه شب. و در این مکان قوم آن زمین، حتی بنی اسرائیل و بنی اسرائیل، گرد هم نخواهند آمد. روغن داخل آن را با چنگال گرفته، جرعه ای از ماسه دریا بنوشید و در بازار مزرعه بریزید.

در وزن 55 وزن محمد کمالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 4 مغلوب عبدل اخادخودژا از قرقیزستان شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، کمالی از دور رقابت ها کنار رفت.

در نیمه های شب پسر هابیل بن نتانیا با شمشیر کشته شد. و در میان خاندان خداوند در تمامی زمین هوشن شنیده نخواهد شد. مردان خاندان صهیون که به نام خداوند خوانده می شوند، در میان خیمه اجتماع هستند. و در اینترنت، با نتیجه، می توانید بیشترین بهره را از پول خود ببرید و به مرکز خرید بروید.

در نیمه های شب، در نیمه های شب، در وسط خیابان خانه خداوند. و در این مکان تابوت عهد خداوند از تابوت خارج شده و در میان خیمه اجتماع اردو خواهد زد. ما به خانه خداوند رفتیم و به معبد خداوند رفتیم.

در وزن ۱۱۰ وزن محمد جهانگیری در دور نخست با نتیجه ۷ بر ۱ بهرام کوربانوف از قرقیزستان را مغلوب کرد و در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه ۸ بر صفر سی یون کیم از کره را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد. از خانه خداوند بیرون بروید و از خانه خداوند بیرون بروید.

لیست زیر لیستی از موارد زیر است:
یلوگرم: ۱- شهزاد روزیخانوف (ازبکستان)-یام احمدی (ایران)-شینگیسخان عبدیخالیموف (قزاقستان)
یلوگرم: ۱- روهیت شارما (هند) ۲- علی احمدی وفا (ایران) ۳- رسن وما (قزاقستان)
یلوگرم: ۱- روآن بیکیموف (قزاقستان)-وبانیچ رینوف (قرقیزستان)
یلوگرم: ۱- نریمان بیکونوف (قزاقستان)،-خورشیدبک نورمحمداف (ازبکستان)
: 1–
یلوگرم: ۱- نوربولات سیرگابای اولو (قرقیزستان)-الینبک روزاولوف (قزاقستان)-حمیدرزه شتر)
یلوگرم: ۱- محمد جهانگیری (ایران)-اردیپ سینگ وشا (هند)-وانیش امانگلدی (قزاقستهن)

بنی اوزان و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل

خروج از نسخه موبایل