ورزشی

“آبادانی‌ها” سلاطین کامبک در نیم‌فصل نخست/ وضعیت بد استقلال بعد از دریافت گل

صنعت نفت آبادان با به ثمر رساندن اولین گل از رقبای خود موفق به کسب دو پیروزی و سه تساوی شده و در این حالت خطرناک ترین تیم لیگ برتر است اما وضعیت استقلال در این مورد اصلا خوب نیست.

به گزارش اخبار ورزشی ، نیمه نخست لیگ برتر ایران با برتری پرسپولیس و حضور سپاهان ، استقلال ، فولاد و صنعت نفت در جایگاه های دوم تا پنجم به پایان رسید. در همین حال ، نتایج برجسته صنعت نفت رقبای سنتی را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر در مقایسه با تیم های دیگر متعجب کرده است.

نگاهی به عملکرد صنعت نفت در نیمه اول نشان می دهد که این تیم پس از دریافت اولین گل به بازی برگشته است. در پنج مسابقه با وجود به ثمر رساندن گل اول ، طلای آبادان توانست دو بار پیروز شود و سه بار مساوی کند و در این صورت خطرناک ترین تیم لیگ بودند. آنها در این شرایط از 23 امتیاز 9 را کسب کرده اند.

تیم دوم لیگ که به این مسابقه بازگشت ، دانشجو جواد نکونام بود که علی رغم دریافت گل اول ، همیشه امید زیادی به غلبه بر حریفان خود داشت و پس از به ثمر رساندن گل اول بازی ، یک پیروزی و 3 تساوی کسب کرده بود.

آلومینیوم اراک در نیم فصل اول با رسول خطیبی عملکرد خوبی داشت و در رده ششم برتر قرار گرفت. آنها سومین تیم موفق لیگ هستند که پس از دریافت گل اول به میادین بازگشتند. در رده بعدی تیم های سپاهان ، شهر خودرو ، تراکتور و مس رفسنجان دیده می شوند.

اما یکی از ضعیف ترین واکنش ها به دریافت اولین گل بازی ، دانش آموز محمود فکری بود. آبی ها پس از دریافت گل اول فقط دو بار باختند یا مساوی کردند. در نتیجه ، آنها در نیمه اول فقط دو امتیاز کسب کردند. پرسپولیس اگرچه عملکردی مشابه استقلال داشت اما شاگردان گل محمدی در نیمه اول کمتر عقب بودند.

در این فصل فقط نفت مسجد سلیمان پس از دریافت گل اول و ضعیف ترین عملکرد نتوانست امتیازی کسب کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا