ورزشی

آتش زیرخاکستر تغییرات مدیریتی در مهد کشتی ایران – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در چهارمین روز از مهرماه از سوی فدراسیون کشتی، امید شایگان به عنوان سرپرست تیم کشتی مازندران منصوب شد. بدین اسکری محمدیان سرپرست تیم کشتی استان غافلگیر شد و در حالی که هنوز در میانه روز بود وضعیتش تمام نشده بود.

عسگری محمدیان در تاریخ 14 تیرماه 99 به عنوان رئیس هیات کشتی این استان انتخاب و چند روز مانده به پایان دوره چهار ساله ریاست خود، با حکم مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران برکنار و به تصویب رسید. فدراسیون کشتی

تجربه هرگونه عزل و نصب در راس هیات کشتی مازندران همواره با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است و بدون شک این بار نیز روز پرتلاطمی برای فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان خواهد بود. در نتیجه می توان از این تغییر و تغییر مدیریتی به آتشی در خاکستر یاد کرد که گهواره کشتی ایرانی را نشانه رفته است.

به هال برکناری عسگری محمدیان در هلی که در ربیحی های 2022 سرباستان 8 نماینده کشتی آزاد و چند حاشیه از تیم ملی از استان مازندران خوشحال شدند.

این بدان معناست که رئیس جمهور برکنار شده و همکارانش در طول فعالیت های خود در کشتی استان مسیر خود را به درستی طی کردند و در تمامی رده های سنی کشتی آزاد و حاشیه ای با رشد و نتایج مطلوب همراه شدند. برخی معتقدند یکی از دلایل اصلی برکناری عسگری محمدیان عمل نکردن به وعده هایش در خصوص جذب منابع مالی و حامیان مالی است، اما این همان نکته مبهمی است که عسگری محمدیان نیز پاسخی برای آن ندارد. !

وی با کنایه و کنایه به خبر عملکردش پاسخ داد و اعلام کرد شاید تقصیر او بوده که کشتی گیران مازندرانی بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی پارسال داشته اند و شاید آزادگان و کشتی گیران جوان مازندرانی همیشه بهترین نتایج را در مسابقات مختلف کشوری کسب کرده اند! علاوه بر این، کشتی ایالتی در دوره ایالت در سه رویداد موفق بود بین المللی میزبانی آن

البته قهرمان کشتی ایران و نایب قهرمان اسبق المپیک پس از اخراج عجیب و بی دلیل خود مدعی شد که با تمام وجود برای پیشرفت کشتی مازندران تلاش کرده است تا به فضل الهی و همکاری همکارانش، این استان از این مهم برخوردار شود. بیشترین تعداد ورزشکاران ملی در تمامی رده های سنی اما در نهایت امکان دستیابی به اهداف دیگر در برنامه وجود نداشت.

دکمه بازگشت به بالا