اقتصادی

آخرین آمار جهانی کرونا؛ شمار مبتلایان از ۱۲ میلیون تن گذشت

براساس اخبار آنلاین ، تاکنون 12،055،240 نفر به این ویروس آلوده شده اند ، و 548.995 نفر بر اثر کووود 19 جان باخته اند.

شما می توانید جدیدترین آمار مربوط به مبتلایان به کروناوئر را در تصاویر زیر تا زمان نگارش این گزارش مشاهده کنید ، این آمار هر دقیقه به روز می شود.

تصاویر و منابعی از Word of Meers که آمار افراد آسیب دیده و کشته شدگان را جداگانه به روز می کند.

ایالات متحده آمریکا

به گزارش بی بی سی ، سرانجام ، ترامپ وعده خود را حفظ کرد و در میان افزایش مرگ و میر ناشی از کرونا ، وی رسما از سازمان بهداشت جهانی از ایالات متحده خارج شد. با این حال ، حداقل یک سال طول خواهد کشید تا ایالات متحده از این سازمان ملل جدا شود. این اقدام در حالی صورت می گیرد که مقامات ایالتی آمریكا می گویند حداقل 56 واحد مراقبت های ویژه روز سه شنبه در بیمارستان های فلوریدا انجام شده است. براساس آژانس مراقبت های بهداشتی دولت ، 35 بیمارستان دیگر 10 درصد یا کمتر از ظرفیت خالی ICU خود را دارند. طبق گزارش CNN ، جورجیا با افزایش تعداد ایالت های جدید تاج ، به نهمین کشور در ایالات متحده تبدیل شده است که از 100000 تجاوز می کند.در کالیفرنیا ، هنوز تعداد موارد جدید رو به افزایش است و میزان تست مثبت کورنا در لس آنجلس بیش از 2 درصد افزایش یافته است. .

نیاز به آزمایش افزایش یافته است به طوری که نزدیک به 3 میلیون مورد کروավիրویروس تایید شده در ایالات متحده گزارش شده است. مقامات فدرال سایت های جدید آزمایش را در فلوریدا ، لوئیزیانا و تگزاس راه اندازی کردند ، اما شرکت های بزرگ تشخیصی اعلام کردند که این آزمایش را به تأخیر می اندازد. بیمارستان های تگزاس و فلوریدا مملو از بیماران کرون با بیماری جدی است و برخی از مقامات محلی و ایالتی مجبور به پوشیدن ماسک شده اند. هفته گذشته ایالات متحده به طور متوسط ​​کمتر از 50،000 مورد جدید روزانه ثبت کرده است که بالاترین تعداد ثبت شده و یک مورد بالا است. ماه گذشته ، تگزاس در روز سه شنبه بیش از 10،000 عفونت جدید گزارش داد که بیشترین تعداد استان های تاج در ایالت از زمان آغاز این بیماری است.

به تازگی شیوع coronavirus در ایالات متحده افزایش یافته است. دانشگاه جان هاپکینز دیروز (سه شنبه) گزارش داد که طی 24 ساعت گذشته ، 1117 مورد جدید در ایالات متحده به دلیل ویروس کورونا جان باخته اند و تعداد کل قربانیان “Koid 19” در این کشور به 131000 رسیده است. 455 نفر افزایش یافت.

مقایسه شماره های جدید جانس هاپکینز با آمار مرکز طی چند روز گذشته نشان می دهد که تعداد مبتلایان به کرونا ویروس از زمان شیوع به سطح جدید رسیده و تعداد قربانیان در روزهای اخیر دوباره افزایش یافته است. افزایش قابل توجهی

تعداد رهبر مجروح 19 در کشور 3،120،481 با 23397 پرونده جدید. شب گذشته 337 نفر کشته شدند که تعداد کشته شدگان به 1343030 نفر رسید.

برزیل

رئیس جمهور برزیل ، جایر بولسونارو ، که اخیراً به ویروس کرونا آلوده شده بود ، بیانیه جدیدی در مورد درمان این بیماری ارائه داد. به گفته Business Insider ، وی تأیید کرده است که می تواند بیماری خود را با هیدروکسی کلروکین درمان کند. وی به خبرنگاران گفت كه مصرف این دارو تب بیمار را كاهش داده و وضعیت وی را بهبود بخشیده است. هیدروکسی کلروکین در کشوری مانند فرانسه ممنوع است. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، استفاده از این دارو خطرناک است و مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده نیست.

این ویروس به ویروس Coruna منتقل می شود که رئیس جمهور برزیل را آلوده می کند ، در حالی که بارها و بارها دست کم گرفته شده است و این بیماری را به سرماخوردگی تشبیه کرده است.

تعداد فرماندهان مجروح 19 در کشور به 1.683.738 رسید که 9،083 مورد جدید بود. شب گذشته ، 245 نفر جان خود را از دست دادند و تعداد کشته شدگان به 67113 نفر رسید.

روسیه

طبق تاس نیوز ، تعداد مبتلایان به کروناویروس در روسیه یا تأیید شده که وی کروناویروس را تأیید کرده است به 700،792 نفر افزایش یافته است و در 24 ساعت گذشته 6،562 نفر شناسایی شده اند. . با کشته شدن 174 نفر دیگر شب گذشته ، تعداد کشته شدگان به 10،667 نفر رسید.

در دو روز گذشته نرخ رشد روزانه Qovid 19 از 9 درصد فراتر نرفته است.

تعداد بیمارانی که در حال حاضر مراقبت های پزشکی دریافت می کنند کمتر از 217،614 نفر است. در 24 ساعت گذشته ، 621 مورد در مسکو گزارش شده است ، 295 مورد در سن پترزبورگ ، 268 در کانی مانسیسسک ، 263 مورد در سوردلوفسک و 240 مورد در ایرکوتسک.

هند

براساس آخرین آمار ، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور در شب گذشته به 768.345 رسیده که 24.864 مورد جدید شناسایی شده است.

علاوه بر فوت 491 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته ، تعداد قربانیان Qovid-19 در هند به 21144 نفر افزایش یافته است از طرف دیگر ، 476 هزار و 484 بیمار تاکنون دچار بیماری قلبی عروق ویروس کرونا شده اند.

با وجود اجرای یکی از بزرگترین قرنطینه های جهان در اواخر ماه مارس ، زمانی که کمتر از 1000 نفر آلوده به تاج در این کشور بودند ، هند نتوانست روند موارد جدید را متوقف کند. نخست وزیر هند نارندرا مودی برای صرفه جویی در اقتصاد این کشور ، مجبور شد در ماه ژوئن محدودیت ها را برطرف کند ، که برای اولین بار در بیش از چهار دهه تحت این فشار بود.

این بیماری همه گیر بر هند ، کشوری 1.3 میلیارد نفری فشار آورده است که زیرساخت های مراقبت های بهداشتی فاقد پرسنل و بودجه است. حتی قبل از شیوع تاج ویروس ، هند از نظر دسترسی به مراقبت و کیفیت جهانی در رتبه 154 از 195 کشور جهان قرار گرفت. بحران Corona همچنین صنعت عروسی هند را به شدت تحت تأثیر قرار داد. مقررات ایمنی به زوجین اجازه می دهد به جای جشن های باشکوه ، در فضای مجازی فعالیت کنند. این به مشاغل فعال در این زمینه آسیب رسانده است.

مکزیک

وزارت بهداشت مکزیک در بیانیه ای اعلام کرد که در روز گذشته 895 مرگ و میر ناشی از کوویدیا 19 افزایش یافته است. تعداد قربانیان تاج در کشور 32014 نفر بوده است.

با 6258 نفر دیگر آلوده ، تعداد کل افرادی که با تاج در مکزیک زندگی می کنند به 268،008 نفر رسید.

تا به امروز ، 163،646 نفر به این بیماری ویروس کرونا آلوده شده اند. اولین مورد ابتلا به کروناویروس در 28 فوریه در مکزیک ثبت شد و اولین مرگ در 19 مارس ثبت شد.

پادشاهی عربستان سعودی

طبق روزنامه Okaz ، وزارت بهداشت عربستان سعودی امروز جدیدترین موارد تاج در پادشاهی را اعلام کرد. طی 24 ساعت گذشته ، 3036 نفر به کرونا گزارش دادند که تعداد مبتلایان تاج در این کشور به 220144 رسیده است. عربستان سعودی به 2059 نفر رسیده استوزارت بهداشت عربستان همچنین از وخامت 2.263 تاج خبر داد.

همچنین طبق گفته مقامات بهداشت عربستان ، در طی چند ساعت گذشته 3،211 نفر از چنگال های کورونا نجات یافته اند.

ایران

اما در ایران ، سیما لری ، سخنگوی وزارت بهداشت ، آخرین آمار را توضیح داد: از دیروز تا امروز ، 9 ژوئیه 2016 ، بر اساس معیارهای تشخیصی نهایی ، 2،691 بیمار جدید مبتلا به Qovid 19 در کشور شناسایی شدند که از این تعداد 1625 نفر در بیمارستان بستری بودند.

وی خاطرنشان کرد: تعداد کل بیماران مبتلا به ام اس در کشور 248 هزار و 379 نفر بوده است. .

وی با بیان اینکه 33030 بیمار مبتلا به Koid 19 در وضعیت بحرانی قرار دارند ، گفت: خوشبختانه تاکنون 209 هزار و 463 بیمار از بیمارستان معالجه یا مرخص شده اند.

وی افزود: تاکنون 1872391 آزمایش برای تشخیص Qovid 19 در کشور انجام شده است.

لری با بیان اینکه استان های خوزستان ، هرمزگان ، بوشهر ، کرمانشاه ، کردستان ، ایلام ، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان رضوی به رنگ قرمز است ، افزود: تهران ، اصفهان ، مازندران ، گلستان ، البرز ، کرمان ، یزد ، سیستان. بلوچستان ، همدان و اردبیل در حالت آماده باش قرار دارند.

لاری در پایان اضافه کرد: مردم باید از سفرهای غیرضروری به ویژه سفرهای استانهای خراسان رضوی و مازندران خودداری کنند.

بیشتر بخوانید:میانگین سن عفونت در ایالات متحده 15 سال کاهش یافته است

بیشتر بخوانید:ایالات متحده سه میلیون نفر شده است / هند به سومین کشور آلوده جهان تبدیل شده است

بیشتر بخوانید:بار دیگر ، ایالات متحده رکوردی را تعیین کرده است / استفاده از ماسک در ایران اجباری شده است

بیشتر بخوانید: آخرین آمار جهان Corona. تعداد بیماران به 10 میلیون و 330 هزار نفر رسیده است

بیشتر بخوانید: ادعای بیمار جدید جهش و ضبط بیمار ایالات متحده ، ادعای عجیب ترامپ برزیل است

بیشتر بخوانید: آمار مرگ و میر در ایالات متحده به 128.244 افزایش یافت و انگلیس در صدر اروپا و سوم در جهان

بیشتر بخوانید:اتهامات هندی در مورد درمان تاج / مسافرت به سه ایالت آمریکا که مشمول قرنطینه هستند

بیشتر بخوانید:تگزاس به مرکز کاهش بحران / بستری در ایران تبدیل شده است

بیشتر بخوانید:هند با دارویی برای معالجه به توافق رسیده است / کرونا یک بار دیگر در رسانه های آمریکایی عناوینی را منتشر کرد

310311

دکمه بازگشت به بالا