ورزشی

آخرین سکانس لوکادیا – پرسپولیس و ترس از دژاوو !

آخرین سکانس لوکادیا - پرسپولیس و ترس از دژاوو !

مهاجم هلندی پرسپولیس دوباره خبرساز شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، در حالی که هنوز  نبیل باهویی کارش را در پرسپولیس به صورت رسمی آغاز نکرده است، برخی شایعات از بازگشت یورگن لوکادیا به جمع سرخ‌پوشان خبر می‌دهد، شایعاتی که ماه‌هاست برای پرسپولیس تکرار می‌شود اما هر دفعه این مساله رنگ واقعیت به خود نمی‌گیرد.

تازه‌ترین اخبار در مورد مهاجم هلندی سابق پرسپولیس از این حکایت دارد که  قرارداد یورگن لوکادیا با گانگژو چین ۳ ماه دیگر به  پایان می‌رسد و او در نیم فصل بازیکن آزاد خواهد بود. این در شرایطی است که این بازیکن هر از گاهی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی به این شایعات دامن می‌زند که این بار هم این اتفاق دوباره از سوی او تکرار شده است.

جدایی بازیکنانی مانند مهدی عبدی و آل کثیر از پرسپولیس و عدم درخشش لازم از سوی شهاب زاهدی به عنوان خرید جدید تیم گل‌محمدی بار دیگر نگاه هواداران را به چین دوخته است، جایی که مهاجم هلندی سابق قرمزها در لیگ آن کشور حضور دارد و شمارش معکوس برای پایان قراردادش با تیم فعلی‌اش آغاز شده است تا بدین ترتیب بازار شایعات در مورد شماره 4 سابق پرسپولیس داغ تر از قبل شود. 

لوکادیا که آمار گلزنی فوق العاده‌ای را در پرسپولیس از خود به جای گذاشت و غیبت و جدایی ناگهانی‌اش از جمع سرخ‌پوشان آن هم در آستانه دربی شوک و ضربه بزرگی برای همه پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شد دوباره استوری خبرسازی را در فضای مجازی منتشر کرده است که از ساعت‌ها پیش دست به دست می‌چرخد.

در حالی خبر حضور دوباره گلزن سابق پرسپولیس در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی رسانه‌ای شده است که هنوز اظهارنظر رسمی در این خصوص اعلام نشده است تا همچنان داستان بازگشت این بازیکن به جمع قرمزها در حد گمانه‌زنی‌ها و شایعاتی باشد که خیلی از پرسپولیسی‌ها در شرایط فعلی آرزوی تحقق آن را دارند.

 انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا