ورزشی

آخرین وضعیت خارجی‌های آلومینیوم/ زاپاتا و یوئل در بازی افتتاحیه به میدان می‌روند؟

به گزارش شفاف، تیم فوتبال آلومینیوم آراکان طی هفته گذشته دو بازیکن خارجی را به ترکیب خود اضافه کرد. این باشگاه در ابتدا با هانسل زاپاتا بازیکن کلمبیایی که پیش از این در تیم های اسلون بلوپو کرواسی، شریف تیراسپول مولداوی، لااکیداد، میلوناریوس و کالداس کلمبیا بازی کرده به توافق رسید.

باشگاه آلومینیوم یک بازیکن خارجی دیگر از سودانی را نیز به گروه خود اضافه کرد. والنتینو یوئل بازیکن 27 ساله سودانی است که پیش از این برای وسترن یونایتد و نیوکاسل یونایتد جتس در لیگ استرالیا بازی کرده است. وی همچنین 6 بازی ملی را در کارنامه خود ثبت کرد.

زاپاتا پس از پشت سر گذاشتن تست های پزشکی قرارداد خود را با باشگاه آلومینیوم به ثبت رساند و این بازیکن رسما در جمع شاگردان مهدی رحمتی قرار گرفت.

همچنین یوئل چاندی پیش از این با حضور در ایفمارک تست های پزشکی را زیر نظر کمیته پزشکی ورزشی باشگاه پشت سر گذاشته و پس از گذراندن این تست های پزشکی هم اکنون در تمرینات آلومینیوم شرکت می کند. تاکنون قرارداد این بازیکن سودانی با باشگاه آلومینیوم به ثبت نرسیده است و مذاکراتی در خصوص جزئیات قرارداد این بازیکن در حال انجام است که قرار است پس از آن ثبت شود.

مدیران باشگاه آلومینیوم آراکان به دنبال این هستند که ITC پس از امضای قرارداد یوئل، هر دو بازیکن خارجی خود را صادر کند تا آنها در هفته اول مسابقات لیگ برتر برای آلومینیوم به میدان بروند.

دکمه بازگشت به بالا