ورزشی

آذری: نباید درباره عزیزی خادم عجولانه قضاوت کنیم

سعید آذری ، مدیرعامل فولاد ، درباره وعده ها و وعده های جدید فدرال در این مدت گفت: تحویل زمان می برد. در مدت کوتاهی که آقای عزیزی خادم به امور فدراسیون رسیدگی کرد ، که چالش مهیبی داشت ، همه این اتفاقات افتاده بود ، اما من معتقدم که نباید عجله کنیم و توسعه فدراسیون را با قوت بیشتری دنبال کنیم و تصور کنیم که دکتر عزیزی خادم ، از آنجا که آنها این برنامه را به صورت خدمات مکتوب برای مشاوران نیز تحویل داده اند ، باید برای تحقق این برنامه زمان لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: آقای عزیزی خادم ، به طور معمول ، مطابق با مفاد برنامه خود ، انتخابات را برگزار کرد تا عناصر منتخب ، از نظر وی ، بتوانند این برنامه را در آینده اجرا کنند. من معتقدم که نباید این پرونده را با عجله ارزیابی کنیم. ما باید اجازه دهیم آنها در غلبه بر چالش های بزرگ مقدماتی جام جهانی موفق شوند. کنفدراسیون فوتبال آسیا حق میزبانی تیم ملی را از آن سلب کرد. من فکر می کنم موفقیت در مقدماتی جام جهانی مهمترین برنامه فدراسیون جدید است. صعود به جام جهانی می تواند در 8 سال آینده از نظر اقتصادی ، اجتماعی و فنی به فوتبال ما کمک کند. بنابراین ، امیدوارم عزیزان ما در جامعه فوتبال عجله نکنند و عزیزی خادم و دوستانش با کوشش بیشتری کار خود را دنبال کنند.

مدیرعامل فولاد در مورد انتخاباتی مانند خورشیدی به عنوان کاپیتان تیم ملی ، علیرغم فوتبالیست های تحصیل کرده ورزش ایران و گرسنگی برای مردان ، پاسخ داد: من نمی خواهم این مسئله را مطرح کنم که از روز اول گفتیم این اتفاق می افتد. شورا عزیزی خادم را انتخاب کرد و وی اکثریت آرا votes مجمع را به دست آورد. من فکر می کنم سابقه مدیریت خورشیدی در زمینه مربیگری است و آنها در زمینه فنی کار کرده اند. افراد مدیریتی قویتر می توانند برای هدایت تیم ملی انتخاب شوند.

وی گفت: “امیدوارم فدراسیون جدید این موضوع را در دستور کار قرار دهد تا در صورت بازجویی از ما پاسخگو باشیم.” شاید استانداردی که در ذهن توآن عزیزی خادم در مورد کاپیتان و مدیر تیم ملی بود در او دیده می شد. امیدوارم فدراسیون این موضوع را روشن کند. من امیدوارم که انتخابات بعدی با دقت انجام شود و افرادی که دانش ویژه ای از زبان انگلیسی برای موقعیت های خاص دارند ، به ویژه مدیران تیم ملی ، که یک موقعیت استراتژیک است ، پارامترهای مهمی هستند و باید ارتباطات خوبی در عرصه بین المللی داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر با قهرمان تیم ملی چالشی پیش آمد می توانید جلسه بگذارید. بازیکن تیم ملی بعد از سرمربی مدیر تیم ملی را به عنوان اولین فرد تیم ملی می شناسد. شاید توآن عزیزی خادم این توانایی را در پاک خورشیدی دیده بود و او را به عنوان سرپرست انتخاب کرده بود.

آذری در پاسخ به فروش ساختمان فدرال به دلیل بدهی گفت: “من متوجه نشدم که ساختمانهای مورد نظر قرار است فروخته شوند.” فکر نمی کنم بتوان به دلیل بدهی ، دارایی و سرمایه شخصی را حراج کرد ، زیرا این دارایی ها می توانند به مرور زمان سرمایه را افزایش دهند و فکر می کنم روش های دیگری برای پرداخت مطالبات فدرال وجود دارد. به طور مشخص ، آقای عزیزی خادم در برنامه استراتژیک قبل از انتخابات فدرال ، در زمینه اقتصاد ، دیدگاه و رویکرد آنها این است که می توانند منابع خارجی برای فوتبال ایجاد کنند. اگر من جای او بودم ، یک مجموعه فوتسال نمی فروختم.

258 41

دکمه بازگشت به بالا