ورزشی

آرتتا: از بازی‌های گذشته در آنفیلد درس گرفته‌ایم

سرمربی توپچی‌ها با انتظارهای زیادی به مصاف بازی بزرگ با لیورپول می‌رود.

به گزارش اخبار ورزشی، حساس‌ترین رقابت هفته هجدهم لیگ برتر انگلیس شنبه‌شب در ورزشگاه آنفیلد میان لیورپول و آرسنال برگزار می‌شود که پیکار تیم‌های اول و دوم جدول لیگ برتر خواهد بود.

سرمربی اسپانیایی آرسنال در نشست خبری پیش از این بازی گفت: «این یک جو ویژه خواهد بود. هر دو تیم در موقعیت بسیار قدرتمندی قرار دارند و مطمئنم که هر دو تیم خود را برای بردن و کسب سه امتیاز آماده کرده‌اند. این یک مسابقه فشرده خواهد بود. مطمئنم بسیاری از هواداران ما فردا در آنفیلد حاضر خواهند شد و مانند همیشه از تیم حمایت خواهند کرد.»

آرتتا ادامه داد: «فصل گذشته در نیمه دوم با نتیجه دو بر یک مقابل لیورپول پیش افتادیم تا اینکه محمد صلاح گل تساوی را به ثمر رساند.»

او معتقد است که از آن تساوی ناامیدکننده در نهایت درس‌های زیادی را فراگرفته‌اند: «هر بازی متفاوت است. لیورپول روش واقعاً خاصی برای بازی‌کردن دارد؛ مانند برایتون و آستون‌ویلا. ما اکنون تجربه کاری را داریم که سال گذشته انجام دادیم که برای بخش‌های بزرگی از بازی کارساز بود. چیزهای زیادی وجود دارد که باید تکرار کنیم و برخی دیگر که باید بهتر انجام دهیم تا فردا برنده شویم.»

وقتی از آرتتا پرسیده شد که خاطره مورد علاقه‌اش به عنوان یک بازیکن در آنفیلد چیست، بازی سپتامبر ۲۰۱۲ را انتخاب کرد؛ زمانی که گل‌های لوکاس پودولسکی و سانتی کاسورلا باعث پیروزی دو بر صفر آرسنال شدند.

سرمربی توپچی‌های لندن درباره اینکه آیا بازی‌کردن به سبک همیشه یا مدیریت تیمش در آنفیلد را ترجیح می‌دهد، ترکیبی از هر دو را لازمه موفقیت دانست: «نمی‌دانم، اگر منصف باشم! ​همیشه می‌گویم هیچ چیزی مانند بازی‌کردن وجود ندارد اما همچنین چیزی در مورد مدیریت‌کردن جو و فضا هم وجود دارد. وقتی آن انسجام بین تیم و آن روحیه بین بازیکنان وجود داشته باشد، فکر نمی‌کنم چیزی بهتر از آن پیدا کنید.»

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا