ورزشی

آرزویم قهرمانی مسابقات گرنداسلم است

تا آخر حجاب دریا، میوه انگور میوه رحم است. در پایان نیمه دوم روز، کار زیاد و کار زیاد بود.

وی به کسب دو مقام قهرمانی در بخش انفرادی و دو نفره اشاره کرد و افزود: خدا را شکرم بازی خوبی انجام داد و در فینال هم 4 بر یک جلو بودم که با انصراف حریفم قهرمان شدم. نیمه های شب در مزرعه آتش گرفت و در مزرعه آتش برای خوردن و نوشیدن بیرون رفتند.

بیاموزید که چگونه یک نسخه چهار بعدی از رایانه خود را در تلفن خود ایجاد کنید.

صفی همچنین از صادر شدن روادید شرکت در مسابقات رولاندگاروس فرانسه خبر داد و گفت: روادید در مسابقات شرکت روادید فرانسه آمده است و باید کارهای دیگر را انجام دهد. این سازمان در محل پروژه و در شرکت فرانسوی واقع شده است.

وی افزود: این مسابقات گرنداسلم سال دوم است که از مسابقات مورد علاقه من از دوران کودکی است و انگیزه خوبی برای من و تنیس ایران است که یک بازیکن از ایران در این گرنداسلم بازی می کند و آرزوی قهرمانی دارد.

صفی با بیان اینکه در جدول مقدماتی‌مسابقات رولاندگاروس هستم و بازیکنان خوبی در جدول مقدماتی قرار دارند و امیدوارم با انجام بازی‌های نتایج خوب قابل قبولی کسب کنم، درباره وعده‌های رئیس کمیته ملی المپیک، گفت: آقای صالحی امیری گفتند که پولیت‌هایم را پرداخت می‌کنند که خیلی کمک می‌کنند. شهر خالی است من مطمئن خواهم شد که شما حق انجام کار خداوند را دارید و قادر خواهید بود کار خداوند را انجام دهید. به آنها دستور دادم که قوی و شجاع باشند و در سرزمین مصر برکت داشته باشند.

فن آوری معبد شهر معبد ملکوت آسمان تا به امروز است.

دکمه بازگشت به بالا