ورزشی

آرمات: پیروزی مقابل چک را فراموش می کنیم/ با گذشت زمان بهتر خواهیم شد

سرمربی تیم والیبال جوان کشور گفت که برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل خود را از نظر تیم والیبال آرژانتین پیش خواهد برد.

به گزارش اخبار ورزشی ، مسعود آرمات ، سرمربی تیم والیبال جوانان کشور پس از برد قاطع 3 بر 0 مقابل جمهوری چک گفت: جمهوری چک در اروپا نایب قهرمان است و اگر به این تیم شانس بدهیم ، قطعا از این کار پشیمان می شوید. باید بگویم که آنها چک ها را تجزیه و تحلیل کردند و بازیکنان ما کلمات ما را در زمین نشان دادند.

وی ادامه داد: اگر در ست اول شکست بخوریم ، رقابت مانند بازی با لهستان خواهد بود و ممکن است مسابقه را ببازیم اما موفق شدیم این ست را به نام خودمان ببریم. من به بازیکنانم گفتم شروع بازی برای ما بسیار مهم است. اگر تفاوت زیادی در رده نوجوانان وجود داشته باشد ، هنوز نمی توان گفت که بازی تمام شده است زیرا اشتباهات زیادی در بازی نوجوانان وجود دارد. اگر از پیشنهادات در ست های دوم و سوم استفاده می کردم و بازی را می باختم ، مورد انتقاد قرار می گرفتم. باید بگویم که نظر همه محترم است و تیم برای ما در اولویت است.

آرمات درباره برنامه های خود در دیدار با چک گفت: ما باید در این مسابقه خدمات کنترلی ارائه دهیم و با دفاع خود مشکلاتی را برای حمله تیم حریف ایجاد می کنیم. در این بازی تیم ملی به سرمربی اعتماد دارد و حرف های ما را در زمین اجرا می کند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان در مورد دیدار بعدی مقابل آرژانتین گفت: پیروزی مقابل جمهوری چک را فراموش خواهیم کرد. ما طبق تیم والیبال آرژانتین برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل کردیم و خدا را برای تجزیه و تحلیل این تیم شکر می کنیم.

وی در پایان گفت: تیم ملی والیبال جوانان در گذشته هماهنگی هایی انجام داده است. ما روز به روز پیشرفت خواهیم کرد و اگر مسابقه یک ماه طول بکشد ، به شما قول می دهم که همه کارشناسان بازیکنان من را تحسین می کنند. جمهوری چک و لهستان در مسابقات مختلف شرکت کرده اند و اعضای این تیم با هم کار کرده اند. باید بگویم که خط اصلی ما یک ماه است که با هم کار می کند و اگر به همان شیوه پیشرفت کنیم ، قطعاً روز به روز پیشرفت خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا