ورزشی

آزمون: شاگردانم در هر دو بازی برابر میانمار بسیار باانگیزه ظاهر شدند

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان می گوید همه عوامل فوتبال زنان در صعود ایران به مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس نقش بسزایی داشتند.

به گزارش اخبار ورزشی، مریم آزمون درباره عملکرد شادگرانش در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: در ابتدا جا دارد از میزبانی کشور میانمار تقدیر و تشکر کنم. ما دو بازی فوق‌العاده را با تیم میانمار انجام دادیم. همه عوامل فوتبال زنان کشورم در این صعود نقش بسزایی داشتند. با پشتیبانی و حمایت هایشان باعث شدند ما از این مرحله صعود کنیم.

او در ادامه اضافه کرد: زمانی که پا به این مسابقات گذاشتیم، به این نکته آگاه بودیم که تیم میانمار چه به لحاظ تاکتیکی و چه به لحاظ بدنی تیم بسیار خوب و بابرنامه‌ای است. این تیم برای تمام دقایق بازی برنامه‌ریزی داشت. ما هم با آنالیزی که روی تیم داشتیم و در این چند روز با بچه‌ها این موارد را مرور کردیم. بازیکنانم بسیار خوب و با انگیزه در این دو بازی ظاهر شدند و هر آنچه را در تمرینات و جلسات فنی به آنها یادآوری کرده بودیم به اجرا گذاشتند. از بازیکنان خواسته بودیم که در میانه زمین پرس نفر به نفر داشته باشند تا وقتی صاحب توپ می شویم، بتوانیم از  سرعت خوب نگین زندی استفاده کنیم و در ضد حمله‌ها و ضربات ایستگاهی نتیجه بازی را آنطور که نیاز داشتیم پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطر نشان کرد: در ادامه بازی هم می‌توانستیم گل دوم را به ثمر برسانیم و با یک آرامش خاطر بازی را ادامه بدهیم ولی خوب حساسیت بازی خیلی زیاد بود. ما سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. واقعا کنترل‌کردن بازیکنان میانمار سخت بود؛ چرا که در همه جای زمین پخش می شدند و انواع تاکتیک‌ها روی تیم ما اجرا می‌کردند. این بازی هم مثل همه بازی‌ها برای ما تمام شد و این تیم ایران بود که به مرحله بعد صعود کرد. بازیکنان فعل خواستن را صرف کردند. با این صعود این انگیزه را به دختران دادیم که می‌توانند برابر تیم های قوی هم خیلی خوب بازی کنند. آنچه مسلم است برای مرحله بعد با آمادگی بهتری جلوی تیم‌ها ظاهر خواهیم شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا