ورزشی

آستارا فاتح دربی شهرداری‌ها در لیگ دسته دوم/ یک گام تا لیگ یک – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مسابقه حساس ، پرتحرک و مهم از قسمت دوم لیگ برتر فوتبال کشور سه شنبه شب و بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد.

گل تیم فوتبال شهرداری آستارا در دقیقه 13 و 45 دقیقه نیمه اول بازی توسط امین به ثمر می رسد درست است و سومین گل توسط پژمان صاباتی در دقیقه 59 در نیمه دوم بازی به ثمر رسید.

تنها گل تیم شهرداری همدان در نیمه دوم بازی از نقطه پنالتی در دقیقه 67 بازی به ثمر رسید.

تیم فوتبال شهرداری آستارا در دقیقه 89 بازی پس از دریافت کارت قرمز و اخراج دروازه بان خود آیدین مسعودی 10 هیچ یک در بازی هفته بعد مقابل کاسپین قزوین ، تیم شهرداری آستارا بدون دروازه بان اصلی خود بازی خواهد کرد.

بازیکنان تیم فوتبال شهرداری آستارا به تصمیم داور اعتراض کردند و در دقیقه 89 بازی و اخراج پنالتی دروازه بان آنها در این دیدار پر گل ، پنالتی را گرفتند.

شهرداری آستارا که نماینده استان گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور است ، به دلیل عدم وجود نورافکن در ورزشگاه وحدت آستارا ، این مسابقه را در ورزشگاه تختی انزلی بدون حضور تماشاگران و با همکاری هیئت فوتبال انزلی برگزار کرد.

با این نتیجه ، این تیم از 25 مسابقه در بخش دو لیگ دسته دو لیگ از 25 مسابقه به دست آورد و با اختلاف اختلاف گل کمتر با تیم خیبر خرم آباد ، در رده دوم لیگ قرار دارد و یکی از تیم های مدعی قهرمانی و ارتقاء به لیگ فوتبال است. لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ملی.

در لیگ دسته دو بخش ، 28 تیم در 2 گروه 14 تیمی به رقابت می پردازند و شهرداری آستارا برای اولین بار در این رقابت ها شرکت می کند.

دکمه بازگشت به بالا