ورزشی

آسمان تکواندو ایران پرستاره است/ کیفیت مسابقات انتخابی تیم‌ ملی در حد قهرمانی آسیاست!

حسين كريمي: استمان تكواندو ايران برنستره است/ كيفيت مسابقات رقابتي تيم ملي در حد كراميني اسياست!

מרבי טקוונדו קישור גיפת: مسابقات انتخابی تیم ملی در سطح مسابقات آسیایی برگزار می شود.

حسین کرمی مربی تیم لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی در خصوص سطح رقابت های لیگ برتر تکواندو اظهار داشت: تیم ملی تکواندو در مسابقات لیگ برتر تکواندو چه سطحی دارد. لیگ امسال با حضور پرتعداد تیم ها آغاز شد و خوشبختانه در این فصل اکثریت تیم ها ملی پوش هستند به طوری که شرایط تقریبا مساوی برای همه آنها ایجاد شده است. در کل لیگ خوب و کیفیت خوب است. تیم لوازم خانگی هم وضعیت خوبی دارد، هرچند نتوانستیم از میلی پوشان زیاد استفاده کنیم، اما با تکیه بر این جوانان نتایج خوبی گرفتیم. نتایج نشان می دهد که باشگاه لوازم خانگی امسال پشتوانه خوبی داشته است.

وی در ادامه در رابطه با اهداف باشگاه توضیح داد: معرفی بازیکنان مستعد به تیم های تکواندو و ملی از مهمترین اهداف باشگاه است. در این زمینه با شناسایی این استعدادها و ایجاد فرصت دیده شدن گام های خوبی برداشته ایم. امسال هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان همین هدف را دنبال خواهیم کرد.

این مربی تکواندو با اشاره به موفقیت رضا کلهر در مسابقات جهانی مکزیک، افزود: کلهر از ملی پوشان با تعریف و با اخلق است. او از کودکی شاگرد من بود و خوشبختانه برخلاف تصور موفق شد وارد تیم ملی شود و مدال آور جهان شود. آسمان تکواندوی ایران پرستاره است و استعداد کم نداریم و به همین دلیل اکثر مسابقات انتخابی تیم ملی در سطح مسابقات آسیایی برگزار می شود و از نظر کیفی حساب می شود.

کریمی درباره ارزیابی خود از وضعیت بدنی بازیکنان حاضر در لیگ گفت: من معتقدم بچه ها آمادگی جسمانی خوبی دارند.

635918302662859570

مربی تیم تکواندو لوازم خانگی گفت: داوران را نمی توان خیلی خوب و خیلی بد ارزیابی کرد، اما قوانین به گونه ای است که داور وسط می تواند کاملاً مغرضانه باشد. تیم ما از این بحث کمی آسیب دیده است اما کل عملکرد داوری قابل دفاع است.

انتهای پیام//





آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج من موافقم با رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا