ورزشی

آشتی‌کنان نکونام و خطیر با وساطت علیرضا دبیر!

اختلافات پیش‌آمده میان علی خطیر و جواد نکونام طی هفته های گذشته حواشی زیادی را برای باشگاه استقلال و هردو طرف ایجاد کرد.

این اختلافات هرروز گسترده‌تر می‌شد و با وجود مصاحبه‌هایی که خطیر و نکونام درباره یکدیگر انجام دادند ، اما بازهم آتش اختلافات فروکش نکرد و موضع تقابل گرایانه آنها نسبت به یکدیگر ادامه داشت.

آخرین موردی که اختلاف نکونام و خطیر را بار دیگر علنی کرد، به شب گذشته و امروز برمی‌گردد که سرمربی استقلال علاقه مند به حضور هواداران در تمرین روز جمعه بود، اما باشگاه استقلال در رسانه رسمی خود طی اطلاعیه‌ای حضور هواداران در کمپ حجازی را ممنوع کرد! همین امر سبب شد امروز تعدادی از هواداران پشت در کمپ استقلال بروند و با اینکه مجوز ورود نگرفتند، در گفت و گو با نکونام در پایان تمرین ناراحتی خود را نشان دادند.

در هر حال کدورت های میان مدیرعامل و سرمربی استقلال امروز عصر در یک نشست سه نفره به پایان رسید. خطیر و نکونام که هردو رابطه خوبی با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی دارند، امروز به دعوت او در دفتر کارش حضور یافتند.

در این نشست سه نفره دبیر واسطه شد تا اختلافات میان نکونام و خطیر خاتمه یابد و دو طرف با رفع سوتفاهمات کار خود را در استقلال جلو ببرند. مدیرعامل و سرمربی آبی‌ها در این نشست نقطه نظرات خود را درباره موضوعات و کدورت‌ها بیان کردند و در نهایت با رفع اختلافات وسوتفاهم ها یک مراسم آشتی کنان برگزار شد.

بی‌شک اتحاد خطیر و نکونام و حرکت آنها بدون اختلاف و به صورت هم راستا برای رفع مشکلات به سود استقلال است و می‌تواند موانع موجود را برطرف کند.

گفتنی است؛ خطیر و نکونام به زودی و بعد از مدت ها یک جلسه دونفره هم خواهند داشت تا درباره چالش های مربوط به تیم به گفت و گو بپردازند.

258 258

دکمه بازگشت به بالا