ورزشی

آشتی‌کنان دو دروازه‌بان جنجالی سابق استقلال/عکس

به گزارش اخبار ورزشی ، در یکی از بازی های هفته 25 ام ، هر دو تیم پارس جنوبی جم و شاهرخ خراسان خراسان در جم به مصاف هم رفتند که در نهایت برنده شد و شاگردان پورموسوی توانستند با ثبت یک ظاهر مجدد ، پیروزی برجسته را با هم برابر کنند. به یکی از تیم هایی که در لیگ رقابت می کند تبدیل شوید و امیدهای شما برای زنده ماندن در لیگ نوزدهم را دو برابر کنید. پیروزی که مهدی رحمتی را مسدود کرد ، دوازدهمین پیروزی خالص را ثبت کرد ، حتی اگر عملکرد خوبی داشت.

در همین حال ، محسن فروزان که قبل از تعطیلات به تیم پارس جنوبی جم پیوسته است ، فرصتی برای بازی در این تیم ندارد و مسعود پورمحمد هم اکنون دروازه بان همه تیم ها است. اما در اواسط بازی جمعه شب ، یک تقابل داغ بین دو دروازه بان سابق استقلال رخ داد. مهدی رحمتی و محسن فروزان که زمانی اختلاف نظر شدید داشتند و حتی در جدال بین استقلال و سیه جامگان فروزان به مهدی رحمتی باختند ، از ایجاد اختلاف بین این دو خودداری کرد.

اما به نظر می رسد که انتقام جویی و آن تفاوت امروز به دوستی تبدیل شده است و این دو مدافع یک دوستی گرم و صمیمی با یکدیگر دارند؛ محسن فروزان با انتشار عکس خود در كنار رحمتی كه جمعه شب در ملاء عام شكار گرفت ، صمیمیت خود را با مهدی رحمتی نشان داد و نوشت: “من و پدربزرگم” و گلر شهرخودرو نیز احساس عاشقانه فروزان را تلافی كرد تا نشان دهد كه هیچ تفاوت قدیمی دیگری وجود ندارد. بین این دو شکل نیست.

بیشتر بخوانید: غیبت مایلیچ در نیمی از مسابقه استقلال!

256 251

دکمه بازگشت به بالا