ورزشی

آغاز به کار لیگ تنیس ساحلی کشور در منطقه آزاد انزلی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی از گیلان؛ در مسابقات ملی استان گیلان با 11 تیم ، گلستان با 2 تیم ، خراسان اوتارا 2 تیم و مازندران با سه تیم از 8 تا 12 خرداد مسابقه آن ها خواهند.

در گروه یک این مسابقات ، منطقه آزاد انزلی 1 ، انبوه سازان شیانی ، آکادمی تنیس سدید ، ایمان و قوی سپید و در گروه 2 ، آستانه 2 ، مچ پوینت و گیاهان محمدزاده با هم رقابت کردند.

همچنین در گروه 3 ، دکتر گردشگری بسکی ، لاهیجان ، آستانه 1 و منطقه 2 آزاد و در گروه 4 ، دفاتر اسناد رسمی محمد نژاد ، آکادمی تنیس هانی ، موج شکن ، خراسان شمالی و 94 دفاتر اسناد رسمی لنگرود به رقابت می پردازند. زمین آنها ماسه خواهند رفت.

با توجه به نیاز به رعایت روشهای بهداشتی ، کلیه ورزشکاران حاضر در مسابقات توسط کمیته مسابقات PCR تست (PCR) پذیرفته شدند و تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی توانستند به صورت محدود در مجموعه ورزشی حضور پیدا کنند.

مجموعه ورزشی ساحلی قایقرانی آزاد منطقه انزلی Cyrus با ظرفیت 1500 تماشاگر بزرگترین و کاملترین مجموعه ساحلی در نوع خود در ایران این مجموعه ورزشی از سال 2017 رسماً شروع به کار کرد.

این مجموعه ورزشی را مطابق با استانداردهای فدراسیون جهانی بسازید فوتبال طراحی و ساخته شده با قسمتهای مختلف مانند رختکن بازیکن و مربی ، اتاق ماساژ ، اتاق داوری ، نشیمن مهمان ویژه ، اتاق گزارشگر ، اتاق کمکهای اولیه ، تست دوپینگ ، تابلوی امتیازات ، سیستم روشنایی استاندارد دان تنداس در منطقه ای به وسعت 446 متر واقع شده و از چشم انداز دریای خزر لذت می برد ، جدا شدن ورودی های ورزشکاران و تماشاگران از دیگر مزایای این مجموعه ورزشی است.

این مجموعه ورزشی به یکی از بهترین مراکز ورزشی ساحلی در ایران و تاکنون در مجموعه های فوتبال ، والیبال ، کشتی ، هندبال ، ورزش های رزمی و مسابقات تبدیل شده است مرد مسابقات قهرمانی کشور و بین المللی در سطح منطقه ای برگزار شده است.

فهرست مطالب

8

6

5

4

3

1

دکمه بازگشت به بالا