اقتصادی

آغاز واریز علی الحساب حقوق اسفند فرهنگیان از نیم ساعت قبل/ اختلاف با سازمان برنامه، علت تاخیر

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن عذرخواهی از فرهنگیان بابت تاخیر در واریز حقوق اسفندماه گفت: قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود و واریز حقوق در حال انجام است و از نیم ساعت قبل آغاز شده است.

به گزارش اخبار ورزشی، صادق ستاری‌فرد از تاخیر به وجود امده در پرداخت حقوق اسفندماه فرهنگیان عذر خواهی کرد و گفت: ما بسیار شرمنده معلمان عزیز و خانواده‌هایشان شدیم.

وی افزود: در اسناد تحولی آموزش و پرورش معلم به عنوان محور تحول و رکن اصلی کیفیت بخشی همواره مطرح بوده و نظام رتبه‌بندی معلمان در سیاست های کلی رهبری، سندتحول بنیادین و همینطور شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طی ۱۱ ماه گذشته کار سخت و طاقت فرسایی برای اجرای رتبه بندی انجام شد گفت: خوشبختانه طی ۱۱ ماه گذشته ۷۳ درصد رتبه بندی انجام شد، اما برای پرداخت حقوق اسفندماه با توجه به اینکه رتبه های واقعی و قطعی را صادر کردیم اختلاف مبنایی محاسباتی با سازمان برنامه و بودجه داشتیم و لذا قرار شد حقوق اسفندماه به صورت علی الحساب واریز شود.  

ستاری‌فرد که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، درباره زمان واریز حقوق فرهنگیان نیز گفت: واریز حقوق در حال انجام است و از نیم ساعت قبل آغاز شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا