ورزشی

آغاز کار بسکتبال با ویلچر ایران با یک شوک و غیبت لژیونر کلیدی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اعزامی آنلاین به توکیو ، شانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک که توسط توکیو برگزار شد از 23 سپتامبر آغاز شد و تا 5 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

کار روی کاروان ایران امروز پنجشنبه با تیم ملی بسکتبال با ویلچر و دانش آموزان عباس آغاز می شود قاوچکی آنها در جاده دشوار خود در توکیو حرکت کردند و حتی کاروان کشورمان را راه انداختند.

تیم بسکتبال ایران در پارالمپیک توکیو با تیم های رقیب و سخت در استرالیا ، آلمان ، ایالات متحده ، الجزایر و انگلیس هم گروه بود. در سه فصل گذشته ، ایران به ترتیب عنوان های نهم ، هشتم و دهم خود را در بسکتبال پارالمپیک کسب کرده است.

البته بسکتبال ایران از آن دسته رشته هایی است که نباید در بازی های پارالمپیک شرکت کند. تصمیم کمیته ملی پارالمپیک برای عدم شرکت در بسکتبال توکیو در راستای سیاست کیفیت و کسب مدال در طول بازیها با انتقادات زیادی همراه بود و در نهایت کمیته را متقاعد کرد که نظر خود را تغییر دهد.

ایران که با کسب سومین عنوان در مسابقات آسیا و اقیانوسیه سهمیه پارالمپیک را کسب کرد ، امیدوار است حداقل یک عنوان بهتر از سه عنوان قبلی کسب کند.

شروع بسکتبال ویلچر ایران با شگفتی و عدم حضور لژیونر بزرگ

عباس قاوچکی بیش از دو هفته پیش ، سرمربی این تیم ضمن ابراز رضایت از وضعیت تیمش ، گفت که نیم نگاهی به پیروزی در سکوی پارالمپیک دارد و ایران در این رقابت ها شادی نخواهد داشت.

با این حال ، در آستانه تحویل بسکتبال با ویلچر از تهران به توکیو ، آزمایش او تاج پادشاهی مرتضی عابدی ، لژیونر ایرانی و یکی از کلیدهای او اکثر ملی پوشان کشورمان برای رویارویی با تیم ایران با یک شگفتی بزرگ مثبت شدند.

سرمربی تیم ملی گفت: “ما در بازی با استرالیا و ایالات متحده حساب ویژه ای برای این بازیکنان داریم.” آه تو ما باز بودیم و او نقش بزرگی در برنامه های تاکتیکی تیم داشت ، غیبت او برای تیم تعجب آور بود. عابدی یکی از لژیونرها و بازیکنان با تجربه تیم ما در کلاس 3 است آرنج براساس او تیمی برنامه ریزی کنید برنامه ریزی ما این کار را کردیم ، در غیر این صورت قطعا با تیم های برتر پارالمپیک با شرایط سختی روبرو خواهیم شد. “

باید دید بسکتبال با ویلچر که تنها نماینده ایران در سومین روز بازی های پارالمپیک است در چنین شرایطی به چه نتیجه ای می رسد. تیمی که در پارالمپیک ریو ششم شد.

این مسابقه از ساعت 14:45 (10:15 به وقت تهران) آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا