اقتصادی

آغاز کار دبستان پسرانه سمای مهران

به گزارش خبرنگار گروه منطقه ای خبرگزاری آنا از ایلام، دبستان سما دانشگاه آزاد اسلامی مهران با حضور محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و یقار محمدی مدیرکل حراست اسلامی استان برگزار شد. دانشگاه آزاد ایلام و روح الله محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهران شروع به کار.


بیشتر بخوانید:

صدور مجوز دو مدرسه سما بندرالگز دانشگاه آزاد اسلامی


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در این مراسم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی و فرهنگی ایران اسلامی با درایت مسئولان این دانشگاه از مهدکودک تا مقطع دکتری به مردم خدمت رسانی می کند.

آغاز دبستان پسرانه سما مهران

محمد میرزایی حیدری افزود: امروز با تلاش های صورت گرفته مدارس سما مورد اعتماد مردم قرار گرفته و والدینی که با عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی آشنا هستند فرزندان خود را برای ادامه تحصیل به این دانشگاه و مدارس سما می فرستند. آموزش مناسب و ادغام تجربه و تعهد.”

وی گفت: راه اندازی مدرسه سما در شهر مهران به درخواست اولیای دم بوده و امروز دانشگاه آزاد اسلامی در مهران بیشترین درصد جذب دانشجو را به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام تصریح کرد: مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات و خط مقدم جنگ تحمیلی همواره حماسه ساز بوده و با راه اندازی میهمان نواز واحد مهران این واحد دانشگاهی خدمت رسانی خواهد کرد. زائران اربعین حسینی بیش از پیش.

میرزایی حیدری خاطرنشان کرد: امیدواریم با راه اندازی دبستان سما مهران در آینده نزدیک شاهد راه اندازی کلاس های دیگر در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/4078/4062/

دکمه بازگشت به بالا