ورزشی

آلمان اسکاتلند را در هم کوبید/رودیگر اولین گل به خودی را زد +فیلم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، هفدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال اروپا شامگاه جمعه از ساعت ۲۲:۳۰ با دیدار افتتاحیه بین تیم‌های ملی آلمان و اسکاتلند در ورزشگاه «آلیانس آرنا» شهر مونیخ برگزار شد و تیم ملی آلمان موفق شد با نتیجه ۵ بر یک حریف خود را شکست دهد.

نیمه اول

تیم ملی فوتبال آلمان با هدایت یولیان ناگلزمن کار را بسیار تهاجمی آغاز کرد و کاملاً برتری خود را بر حریف تحمیل کرد و در دقیقه ۱۰ «فلوریان ویرتز» موفق شد از پشت محوطه جریمه با یک ضربه روی زمین دقیق دروزاه اسکاتلند را باز کند.

شاگردان «استیو کلارک» پس از دریافت این گل برای لحظاتی توپ را در اختیار خود گرفتند اما باز هم این سفیدپوشان آلمانی بودند که در دقیقه ۱۹ گل دوم را به ثمر رساندند. در این صحنه گوندوگان به یک پاس استادانه توانست «کای هاورتز» را در درون محوطه جریمه صاحب توپ کند و او هم توپ را به «جمال موسیالا» رساند تا این بازیکن با یک ضربه قدرتمند از پشت محوطه ۶ قدم برای بار دوم دروازه اسکاتلند را باز کند.

اما بازیکنان آلمان دست بردار نبودند به حملات خود ادامه دادند. در دقیقه ۲۷ جمال موسیالا در درون محوطه جریمه آلمان با خطا متوقف شد و داور خطای پنالتی اعلام کرد. اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی، این خطای پنالتی در پشت محوطه جریمه تشخیص داده شد و ضربه «هواورتز» را دروازه بان اسکاتلند مهار کرد.

در آخرین دقیقه این دیدار در نیمه اول هم «رایان پورتیوس» در درون محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی روی گوندوغان شد و پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی علاوه بر اعلام ضربه پنالتی، از زمین بازی هم اخراج شد تا کار برای اسکاتلند سخت‌تر شود.

هاورتز پشت این ضربه پنالتی قرار گرفت و موفق شد برخلاف جهت حرکت دروازه، برای سومین بار آلمان را به گل برساند تا نیمه اول این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود جرمن ها به پایان برسد.

نیمه دوم

در نیمه دوم تیم ملی آلمان که خیالش از بابت پیروزی راحت شده بود از حجم حملاتش کاست و تلاش کرد بازی را کنترل کند.

در دقیقه ۵۷ فلوریان ویرتز فرصت خوبی برای باز کردن دروازه اسکاتلند داشت اما ضربه او با اختلاف اندکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه ۶۸ «نیکولاس فولکروگ» یک بار دیگر با یک شلیک مهارنشدنی توانست دروازه اسکاتلند را باز کند تا بازی ۴ بر صفر شود.

در دقیقه فولکروگ یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد اما پس از بررسی در اتاق کمک داور ویدئویی، این گل آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۸۷ اسکاتلندی‌ها صاحب یک ضربه آزاد شدند. ارسال بازیکن این تیم به سر رودیگر برخورد کرد تا این بازیکن به اشتباه دروازه آلمان را باز کند و بازی ۴ بر یک شود.

در دقیقه ۹۲ هم امره جان پنجمین گل آلمان را به ثمر رساند و در نهایت تیم ملی آلمان توانست در گام اول در نقش یک مدعی جدی قهرمانی ظاهر شود و اسکاتلند را با نتیجه پر گل ۵ بر یک شکست دهد.

دکمه بازگشت به بالا