ورزشی

آلومینیوم می توانست برنده بازی با نساجی باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مهدی رحمتی در نشست خبری بعد از بازی با نساجی مازندران با تبریک به تیم نساجی برای داشتن هواداران خوب و با فرهنگ اظهار داشت: در طول ۹۰ دقیقه بازی به خوبی از تیم خود حمایت کردند و بسیاری از تیم‌ها از داشتن چنین تماشاچی محروم است.

وی با اظهار این که سرمربی تیم نساجی به تازگی عوض شده و انگیزه مضاعفی بین بازیکنان تیم دیده می‌شود، یادآور شد: سعی کردیم سرعت بازی را بیشتر تا هیجان نساجی را کنترل کنیم اما نتوانستیم به گل برسیم هرچند موقعیت‌های فراوانی را روی دروازه نساجی داشتیم و نتوانستیم به گل برسیم.

وی ضمن تقدیر از عملکرد شاگردانش گفت: اگر از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم می‌توانستیم در دقایق آخر بازی جزو برنده باشیم.

رحمتی با بیان این که آخرین بار با تیم پدیده و با نتیجه صفر- صفر بازی کردیم، اظهار داشت: اینکه تیم‌ها کم گل می‌زنند بستگی به استرس و فشار روی تیم دارد و باید مربیان و بازیکنان از نظر فنی پیشرفت کنند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک با عنوان این که تیم ما موقعیت‌های زیادی را از دست داده است، افزود: در بازی استقلال و همچنین بازی با مس کرمان موقعیت‌های گل زیادی داشتیم و به عنوان نمونه در بازی مس ۸ موقعیت گل بالای ۷۰ درصد داشتیم.

رحمتی با تاکید بر این که باید خود را باعلم روز هماهنگ کنیم و از مطالعه نیز فراری و غافل نباشیم، از فدراسیون فوتبال خواست در پایان لیگ برای مربیان کلاس‌های آموزشی خوبی برگزار کند زیرا اگر مربی بازیکنان را خوب آماده کند این بازیکن می‌تواند به تیم ملی ما کمک کند.

وی با بیان اینکه فوتبال ایران به یک سری بازیکن پا به سن گذاشته وابسته است، این دوران را دوران گذر برشمرد و افزود: با توجه به فشار تماشاچی روی داروی نیز مسائلی ایجاد شد ولی تمایل داریم درباره داوری کمتر صحبت کنم

رحمتی در عین حال تصریح کرد: در داوری به جز چند صحنه مشکل خاصی ندیدم و آقای راکی بازی را خوب مدیریت و قضاوت کرد و توانست با اخطارهای مناسب بازی را خوب مدیریت کند.

دکمه بازگشت به بالا