ورزشی

آلونسو آخرین خرید بارسلونا در نقل و انتقالات تابستانی

چالسی، مدافع اسپانیا آخرین بار در نقل و انتقالات تابستانی، قهرمانی بارسلونا را خرید.

به گزارش اخبار ورزشی و به نقل از ساکرنت، باشگاه بارسلونا مارکوس آلونسو مدافع اسپانیایی را با قراردادی یک ساله از چلسی جذب کرد. این متهم پیش از این با چلسی برای فسخ قرارداد به توافق رسیده است. آلونسو تلاش زیادی کرد تا لوئیز انریکه را متقاعد کند که از او در جام جهانی استفاده کند.

هزینه این انتقال 50 میلیون یورو تعیین شد اما کاتالان ها مجبور به پرداخت این مبلغ نشدند زیرا این مدافع چپ پیش از این با چلسی فسخ کرده بود و به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسلونا شده بود. قرارداد آلونسو با چلسی در واقع تا تابستان 2023 اعتبار داشت، اما با فسخ قرارداد، او یک سال از قراردادش در چلسی با تیم بارسلونا باقی می ماند و بارسلونا حقوق یک سال او را پرداخت می کند.

آلونسو پس از 12 سال به اسپانیا بازگشت. این مدافع چپ ابتدا در رئال مادرید بازی می کرد اما در این تیم موفقیتی کسب نکرد. در تابستان 2016 به بولتون واندررز انگلستان رفت و به فیورنتینا و ساندرلند ادامه داد تا اینکه تصمیم گرفت به چلسی بپیوندد.

چلسی برای این بازیکن 23 میلیون یورو پرداخت کرد. آلونسو به مدت 6 سال 212 بازی در چلسی انجام داد و 29 گل و 23 پاس گل به ثمر رساند.

بارسلونا پیش از این رافینا، ژول کندا، روبرت لواندوفسکی، فرانک کسه، آندریاس کریستنسن و هکتور برین را به خدمت گرفت تا تابستان شلوغی را سپری کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا