ورزشی

آمار برترین‌های لیگ قهرمانان آسیا/عکس

با پایان هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ، صعود دو نماینده عربستان سعودی ، النصر و الاهلی به مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات نهایی شد و تیم دیگر طی دو هفته به دنبال موقعیت بهتر و صعود به دور برگشت است. بعد. است.

در پایان هفته چهارم مسابقات ، وب سایت ائتلاف فوتبال آسیا با بازبینی بازی های انجام شده ، آمارهای جداگانه ای را در زمینه های مختلف ارائه می دهد که نمایندگان بسیاری از تیم ایران را می توان در این بخش جداگانه مشاهده کرد.

در بهترین دفاع این رقابت ها و در زمینه رانندگی توپ از روی دروازه خود ، فرشاد فرجی بازیکن تیم مشهد خودرو با 15 بار دور نگه داشتن توپ از دروازه یکی از بهترین های لیگ قهرمانان آسیا است. فرجی با هم در جایگاه ششم قرار دارد. بازیکن العین تسوکاسا شیوتانی ژاپنی با 24 سیو در رده اول قرار دارد.

از بین بهترین دروازه بانان این رقابت ها ، حامد لک ، مدافع پرسپولیس با 2 کلین شیت در کنار مدافعان الهلال ، النصر ، التعاون ، شباب الاهلی و السد در جایگاه نخست قرار گرفت.

اما در زمینه بیشتر دروازه های نجات یا نجات ، این پیام نیاز به دفاع جوان سپاهان برای قرار گرفتن در جایگاه دوم است. نیازمند تاکنون موفق به ثبت 13 پس انداز در این مسابقات شده است. برد جونز ، مدافع النصر با 19 سیو در جایگاه نخست قرار گرفت. مدافع استرالیایی در دیدار شب گذشته مقابل سپاهان موفق به ثبت 8 سیو شد.

در مقطع عرصه ، بشار رسن ، سعید آقایی و محمدرضا حسینی از جمله بازیکنانی بودند که بیشترین پاس را تا پایان هفته چهارم داشتند. راسان با 20 سانتی متر ، آقایی با 18 و حسینی با 17 سانتی متر در موقعیت های پنجم ، هشتم و نهم قرار دارند.

شجاع خلیل زاده با 286 پاس ، بیشترین بازیکن را در این مسابقات ثبت کرده است. اکبر صادقی ، علی نعمتی و مهدی کیانی نیز در بین 10 بازیکنی هستند که بیشترین پاس را دارند.

امید نورافکن بازیکن سپاهان با ایجاد 8 موقعیت گلزنی یکی از بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسا است. بازیکن السد اکرم عفیف قطر و الهلال سباستین جیووینکو بازیکن ایتالیایی با 12 موقعیت گلزنی در رده های برتر مشترک هستند.

اما علی رغم جدایی از پرسپولیس ، مهدی ترابی با دو پاس گل یکی از بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا است. بغداد بونجاح مهاجم الجزایری الجزایر نیز تاکنون توانسته 3 پاس گل بدهد و در موقعیت اول بهترین پاسور لیگ قهرمانان قرار دارد.

محمد محبی ، بازیکن جوان تیم سپاهان نیز تا چهارمین آخر هفته لیگ قهرمانان آسیا یکی از بازیکنان برتر فیلمبرداری است. محبی موفق شد 10 بار به سمت دروازه حریف شوت کند و در رده پنجم قرار گیرد. کاپیتان النصر عبدالرزاق حمدالله با 16 شوت به سمت دروازه پیش افتاد.

اما در نهایت عبدالرزاق حمدالله در موقعیت بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا با 5 گل زده در رده نخست قرار گرفت و عنوان آقای گلی این رقابت ها را به ارمغان آورد. علی علیپور مهاجم جداگانه پرسپولیس تا پایان هفته چهارم با دو گل زده یکی از بهترین گلزنان لیگ قهرمانان آسیا بود.

258 41

دکمه بازگشت به بالا