ورزشی

آمار خیره‌کننده مثلث مرگبار PSG

به گزارش شفاف، پاری سن ژرمن تحت هدایت گالاته به عملکرد درخشان خود در این فصل ادامه داده است.

تیم متمول پاریسی در صدر جدول رده بندی لیگ فرانسه قرار دارد و صعود خود به دور بعد در لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی به حساب می آید.

بدون شک دلیل اصلی موفقیت پاری سن ژرمن، مثلث هجومی این تیم است که هر سه بازیکن در آن آمار چشمگیری داشتند و جزو بهترین ها بودند.

مسی این فصل ناامید کننده را با پاری سن ژرمن پشت سر گذاشت، اما در فصل جاری او بسیار آماده و سالم است و به نظر می رسد به روزهای اوج خود نزدیک می شود. مسی در فصل جاری 12 گل در رقابت های مختلف برای پاری سن ژرمن به ثمر رساند و 13 پاس گل نیز داد.

نیمار یکی دیگر از قطعات خط حمله پاری سن ژرمن است که او نیز بسیار خوب ظاهر شد. این مهاجم برزیلی موفق به زدن 14 گل و 11 پاس گل شد.

اما منطقه سوم این مثلث حتی بهتر از مسی و نیمار است با اینکه بازی های ابتدایی تیم را باخت. این مهاجم 17 گل برای تیمش به ثمر رساند و 4 پاس گل نیز داد.

این آمار خیره کننده از مثلث هجومی پاری سن ژرمن نشان می دهد که آنها با اختلاف بهترین و آماده ترین مثلث هجومی فصل جاری قاره سبز هستند و پیش بینی می شود پاری سن ژرمن به راحتی قهرمان لیگ فرانسه و اروپا شود. لیگ قهرمانان هم از مدیدان رایال حمرینی است.

دکمه بازگشت به بالا