ورزشی

آمار پرسپولیس از کمک‌های مردمی به این باشگاه

در روزهای اول نشان دادن شماره کارت بانکی برای دریافت کمک مالی ، که یکی از خواسته های جدی طرفداران در دنیای مجازی است ، وقایع مهمی رخ داد.

کاوه علی اسماعیلی ، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار داشت: “سه شنبه شب گذشته ، به درخواست هواداران ، شماره کارت و کد سفارش برای پشتیبانی توسط رسانه های رسمی باشگاه ارائه شد.” اگرچه اندکی پیش از انتشار این خبر ، با شرایطی روبرو شدیم. ویژه و بار دیگر هواداران پرسپولیس باشگاه را در اختیار می گیرند. “

وی افزود: تحویل شماره کارت ها در شرایطی صورت گرفت که دربی و تب جام همچنان پابرجا بود ؛ ما نیز آخر هفته با تصمیم کمیته انضباطی درباره اتفاقات دو دیدار برابر سپاهان و استقلال روبرو شدیم ، اما هواداران پرسپولیس بدون توجه به مشکل ، به باشگاه مورد علاقه خود رفتند و واریز پول به حساب های بانکی را متوقف کردند. شکست خورد. البته ، مشکلات فنی زیادی وجود دارد. به عنوان مثال ؛ طرفداران نمی توانند از طریق یکی از بانک های رسمی کشور پول واریز کنند. همچنین شماره حساب برای طرفداران خارج از کشور اعلام نشده است و باید چند روز دیگر صبر کنند. “اما علی رغم همه مشکلات و کمبودها ، پرسپولیسی ها بار دیگر نشان دادند که این باشگاه را مال خود می دانند و پس انداز می کنند.”

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در حالی که هیچ الزامی برای انتقال پول به حساب این باشگاه وجود ندارد ، اما سقفی برای این کار تعیین نشده است ، اما از ساعت 5 عصر امروز (شنبه 1 ژوئن) بیش از یک میلیارد و 289 میلیون و 300 هزار تومان در حساب های باشگاه پرسپولیس در بانک مرکزی نگهداری می شود. “این رقم شروع بسیار خوبی است و نوید حل برخی مشکلات مالی در ابتدای کارزار # هوادارهمي را می دهد و قطعاً مردم پرسپولیس را به ادامه کارزار # هوادارهمي ترغیب می کند. “

علی اسماعیلی در پایان گفت: “از دست دادن بیشتر بودجه باشگاه از طرف اسپانسرها برای تسویه حساب با بستانکاران سابق باعث شده تا پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی روبرو شود ، اما مدیریت باشگاه امیدوار است که با وجود برخی هواداران که بارها عشق و علاقه خود را ثابت کرده اند ، بگذارید بحران بگذرد و همراه با حامیان مشتاق و همچنین یک برنامه جدید مالی ، به یک وضعیت مالی قابل قبول نزدیک شود. ما باید یک بار دیگر از مهربانی و عشق هواداران نسبت به پرسپولیس قدردانی و تشکر کنیم ، آنها با هر بودجه و شرایطی به باشگاه کمک کردند برای رساندن پیام دوستی و حمایت از اعضای تیم. “ما به حضور و حمایت این هواداران افتخار می کنیم.”

254 251

دکمه بازگشت به بالا