ورزشی

آمده‌ایم بهترین‌ها را برای تراکتور رقم بزنیم

خلیل‌زاده: آمده‌ایم بهترین‌ها را برای تراکتور رقم بزنیم

کاپیتان تراکتور در نشست خبری دیدار پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت:

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، شجاع خلیل‌زاده در نشست خبری قبل بازی «تراکتور – الشارجه امارات» از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: همه به اهمیت بازی واقف هستند. دیدار سختی داریم و امیدواریم با ارائه بازی خوب و تماشاگرپسند نتیجه دلخواه را کسب کنیم. هواداران اسلحه پنهان ما هستند و می‌خواهم استادیوم را پُر کنند تا با کمک آنان به مرحله گروهی راه یابیم. حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه و بازیکنان مهم است. من به این بازی خیلی خوش بین هستم و امیدوارم موفق شویم. 

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باتوجه به تجربه‌ای که دارید، آیا تراکتور می‌تواند به مرحله گروهی و در ادامه به مراحل بعدی صعود کند؟ بیان کرد: اکنون شرایط تراکتور خیلی بهتر از بازی نخست لیگ برتر است. ما باید باهوش باشیم. الشارجه بازیکنان بزرگی دارد، اشتباه کوچک می‌تواند برای ما سنگین تمام شود. ما هم بازیکنان جوان و خوبی داریم و باید برای بازی فردا خیلی تلاش کنیم و فراتر از توان ظاهر شویم. تمرینات خوبی داریم و اگر دستورات مربی را اجرا کنیم، دست پر از بازی بیرون می‌آییم. 

کاپیتان تراکتور در رابطه با میزان آمادگی تیم، گفت: این بازی با دیدارهای لیگ متفاوت است. بازیکنان ما با تجربه هستند و با یک یا دو باخت خودشان را نمی‌بازند. آمده‌ایم بهترین‌ها را برای تراکتور رقم بزنیم. 

وی در رابطه با صحبت‌های «امیرحسین حسین‌زاده» پس از بازی با پرسپولیس، توضیح داد: حسین‌زاده بازیکن جوانی است که در آن شرایط و تحت فشار بازی، حرف‌هایی به زبان آورده و در جمع از همه عذرخواهی کرد. بازیکنان داخلی و خارجی همگی یک تیم هستیم و باید تیم بودن را در زمین مسابقه نشان دهیم. از هواداران تقاضا دارم فردا نیز ما را حمایت کنند. قول می‌دهم قطعاً در بازی فردا بهتر از سایر دیدار‌ها خواهیم بود و مطمئن هستم بهترین نتیجه را کسب می‌کنیم.

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا