اقتصادی

آمریکا تصمیم به بازگشت داعش گرفته است/ حادثه تروریستی شاه‌چراغ را تسلیت می‌گویم

دبیرکل حزب الله لبنان در سخنرانی امشب خود به مناسبت هفدهمین سالگرد پیروزی لبنان بر رژیم صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه، حادثه تروریستی شاه‌چراغ را تسلیت گفت و اعلام کرد که به نظر می‌رسد یک تصمیم آمریکایی برای بازگشت داعش و فعالیت تروریستی آن در چند عرصه وجود دارد.

به گزارش اخبار ورزشی، سید حسن نصرالله در ابتدای سخنرانی خود حادثه تروریستی در شاه‌چراغ شیراز را که به شهادت و مجروح شدن چند نفر منجر شده است، تسلیت گفت و تصریح کرد: این وظیفه ماست که حملات وحوادث تررویستی در پاکستان، صحرای سوریه و شهر شیراز را که به شهادت چند نفر منجر شده است، تسلیت بگوییم.
وی در ادامه افزود: پیروزی در جنگ 33 روزه، یک پیروزی الهی و تاریخی است که آینده را رقم می‌زند، و صحنه بزرگ در چنین روزی، بازگشت شجاعانه و سریع مردم بود که پیروزی نظامی وشکست دشمن را رقم زد.
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: به نظر می‌رسد آمریکا قصد دارد گروه تروریستی داعش را به فعالیت‌های خود در عرصه‌های متعددی بازگرداند.

وی ادامه داد: 17 سال پیش در چنین روزی مردم به تهدیدات رژیم صهیونیستی اهمیتی ندادند و به خانه‌های خود در جنوب لبنان بازگشتند؛ مساله‌ای که باعث شکست نقشه‌های دشمن شد.

نصرالله خاطرنشان کرد: از حمایت ایران، سوریه و همبستگی تمام ملت‌های عربی و اسلامی و تمام کشورهایی که در کنار مقاومت در جنگ ۳۳ روزه ایستادند، قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه روند ترسیم مرزهای دریایی لبنان و فلسطین اشغالی و آغاز عملیات اکتشاف بدون استفاده از نتایج جنگ جولای 2006 امکان‌پذیر نبود افزود: صندوق حاکمیت ملی یک نیاز مبرم برای لبنان است تا ثروت نفت در اختیار همه لبنانی ها باشد و نسل‌های بعدی از آن بهره‌مند شوند. ضمانت واقعی حفظ حقوق لبنان و ثروت نفتی آن، حفظ همه ارکان قدرت توسط لبنان و در راس آن مقاومت است.

این خبر به‌روز رسانی می‌شود…

دکمه بازگشت به بالا