آموزش اکسل در حسابداری

فارغ التحصیلان رشته حسابداری اغلب به صورت حرفه ای به اکسل مسلط نیستند، درحالی که اکسل جزء مهم ترین نرم‌افزارهایی می باشد، که یک حسابدار حرفه ای باید به آن تسلط داشته باشد. نرم افزار اکسل ابزاری قدرتمند و دارای نظم و سرعت بالایی برای عملیات حسابداری می باشد. می توان گفت که اکسل مکملی در توانایی های حرفه ای حسابداران بوده و یادگیری آن برای هر حسابدار ضرورت دارد.

شرکت نرم‌افزاری فرداد به منظور حمایت از علاقمندان به آموزش اکسل در حسابداری که توانایی پرداخت هزینه این دوره را ندارد، اقدام به برگزاری دوره اکسل در حسابداری به صورت رایگان نموده است. در این دوره مدرس به مباحثی ازجمله ایجاد ارتباط بین شیت ها، فرمول نویسی، توابع شرطی، آدرس دهی مطلق و نسبی و … می پردازد.

برنامۀ حسابفا یک نرم افزار حسابداری آنلاین است که به کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می‌کند تا بدون نیاز به دانش حسابداری پیشرفته، جریان‌های مالی خود را مدیریت کنند.برنامه حسابفا از طریق وب در دسترس است، بنابراین کاربران می‌توانند با استفاده از رایانه، تبلت یا تلفن همراه به آن دسترسی داشته باشند. این نرم افزار دارای رابط کاربری آسان بوده و کاربران می توانند به راحتی اطلاعات مرتبط با واحدهای حسابداری، فروش و انبار خود را ثبت کرده و امور مالی کسب و کار را با دقت، سرعت و سهولت پیگیری نمایند.

برخی از ویژگی های کلیدی برنامه حسابفا عبارتند از:

برنامه حسابفا دارای یک دوره آزمایشی رایگان است و پس از آن کاربران می توانند با پرداخت هزینه اشتراک، از تمامی امکانات نرم افزار بهره مند شوند.

مزایای استفاده از برنامه حسابفا:

اگر به دنبال یک نرم افزار حسابداری آنلاین، آسان و کاربردی برای کسب و کار کوچک یا متوسط خود هستید، برنامه حسابفا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دوره آموزش اکسل در حسابداری مناسب چه کسانی است؟

چرا باید در دوره آموزش اکسل در حسابداری شرکت کنم؟

شاید برای شما سوال باشد که چه دلایلی برای شرکت در دوره آموزش اکسل در حسابداری وجود دارد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم، اگر شما جزء علاقمندان، دانشجویان و یا فارغ التحصیلان رشته حسابداری هستید، برای ورود به بازار کار حسابداری لازم است که حداقل توانایی ثبت اطلاعات حسابداری در اکسل را داشته باشید و بتوانید عملیات حسابداری را در اکسل پیاده سازی نمایید. چراکه اکسل جزء اولین و درعین حال ساده ترین نرم‌افزارهای حسابداری می باشد، که تسلط در آن لازمه کار حسابداری می باشد.

نکته:  پیشنهاد می کنیم در دوره آموزش اکسل در حسابداری شرکت کنید، زیرا در دوره علاوه بر یادگیری فرمول نویسی در اکسل، با ذکر مثال های کاربردی و حل تمرینات مستمر در هر جلسه، با توابع شرطی و عملگر های منطقی آشنا می شوید.

پیش نیاز دوره آموزش اکسل در حسابداری

شرکت در دوره آموزش اکسل در حسابداری نیازی به پیش نیاز و یا مدرک خاصی ندارد، فقط شما باید با محیط ویندوز آشنایی داشته و بتوانید با نرم‌افزار اکسل کار کنید. البته ناگفته نماند که اگر شما به حسابداری علاقه دارید و یا در حوزه حسابداری فعالیت می کنید، می توانید برای تکمیل اطلاعات حسابداری خود در دوره های رایگان آموزش حسابداری آکادمی فرداد شرکت کنید. لیست دوره های رایگان آکادمی فرداد در صفحه قابل مشاهده می باشد.

ویژگی های دوره آموزش اکسل در حسابداری چیست؟

مزایای شرکت در دوره رایگان اکسل در حسابداری چیست؟

با توجه به این که شرکت در کلاس های حرفه ای آموزش اکسل بدون صرف هزینه نسبتا بالا امکان پذیر نمی باشد. وبسایت فرداد این افتخار را دارد که به صورت رایگان دوره آموزش اکسل در حسابداری را برای علاقمندان این حوزه برگزار نماید. ازجمله مزایای اصلی این دوره می توان موارد زیر اشاره نمود:

 ویژگی منحصر بفرد دوره آموزش اکسل حسابداری فرداد چیست؟

احتمالا با خود بگویید که این دوره چه قابلیت برتری نسبت به سایر دوره ها دارد؟ برای دریافت پاسخ این نوع پرسش ها بهتر است چند مورد از ویژگی های دوره را بررسی نمایید، این ویژگی ها عبارتند از:

حسابدار فروشگاه

حسابدار فروشگاه یک متخصص مالی است که مسئولیت نظارت بر تمام معاملات مالی یک فروشگاه را بر عهده دارد. وظایف اصلی یک حسابدار فروشگاه عبارتند از:

ثبت معاملات مالی:

تهیه گزارش های مالی:

انجام امور حسابرسی:

مدیریت موجودی:

وظایف دیگر:

مهارت های لازم برای یک حسابدار فروشگاه:

تحصیلات لازم برای یک حسابدار فروشگاه:

حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز برای یک حسابدار فروشگاه لیسانس حسابداری است. با این حال، برخی از کارفرمایان ممکن است ترجیح دهند که حسابدار آنها دارای مدرک کارشناسی ارشد حسابداری یا رشته های مرتبط باشند.

تجربه لازم برای یک حسابدار فروشگاه:

معمولاً برای استخدام به عنوان حسابدار فروشگاه، حداقل 1 تا 2 سال سابقه کار در زمینه حسابداری یا امور مالی مورد نیاز است.

حقوق و مزایای یک حسابدار فروشگاه:

حقوق و مزایای یک حسابدار فروشگاه به عواملی مانند سابقه کار، تحصیلات، مهارت ها و محل کار بستگی دارد.

فرصت های شغلی برای یک حسابدار فروشگاه:

حسابداران فروشگاه در طیف وسیعی از مشاغل، از جمله فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های بزرگ، فروشگاه های مواد غذایی و فروشگاه های تخصصی کار می کنند.

چالش های شغلی برای یک حسابدار فروشگاه:

برنامه حسابداری وردپرس یک افزونه وردپرس است که به شما کمک می کند تا امور مالی وب سایت خود را مدیریت کنید. این افزونه ها به شما امکان می دهند تا موارد زیر را انجام دهید:

خروج از نسخه موبایل