فعالان کسب و کارورزشی

آموزش ریختن جویس در ویپ

برای استفاده از دستگاه‌های ویپینگ، باید مخزن آنها را با استفاده از مایع ویپ مناسب پر کرده و سپس به ویپینگ پرداخت. مدت زمان استفاده از دستگاه، علاوه بر میزان شارژ باتری دستگاه، به میزان جویس موجود بستگی دارد. هر زمانی که مخزن دستگاه ویپ خالی از جویس شود، باید مجددا آن را پر کرده تا بتوان به ویپینگ ادامه داد. نکته‌ای که در اینجا مطرح است نحوه پر کردن مخزن تانک و ریختن جویس درون ویپ است. ویپرهای تازه‌کار و مبتدی ممکن است با آشنایی نداشته باشند و در این مورد دچار مشکل شوند. برای همین بهتر است به نکاتی که در ادامه این متن اشاره می‌شود، توجه کرده تا بتوانید مخزن دستگاه ویپ خود را به خوبی شارژ نمایید.

2 روش معمول برای پر کردن مخزن ویپ

  • پر کردن مخزن به روش Top-Fill

برای این کار در ابتدا مخزن ویپ را جدا کرده و سپس پایه جریان هوا که در پایین دستگاه قرار دارد را باز کنید. مرحله بعدی سیم پیچ را از داخل بیرون بکشید و مخزن، کانکتور بالا و دهانه متصل شده را جدا نمایید. در این زمان اگر قصد دارید از جویس جدیدی استفاده کنید، مخزن را در ابتدا تمیز نمایید. معمولا جویس‌ها حاوی یک قطره چکان هستند که برای چکاندن قطرات جویس بر روی پنبه کویل، از آن استفاده می‌گردد. برای پر کردن قطره چکان، قسمت بالایی را باز کرده و سپس قطره چکان را با مایع ویپ دلخواه خود پر نمایید. بعد از آن کویل را به صورت افقی بین انگشت شست و اشاره خود نگه دارید و یک قطره از آن را روی هر سوراخ از کوتون (پنبه) کویل بریزید. این کار باعث می‌شود تا طول عمر کویل افزایش پیدا کند.

  • پر کردن مخزن به روش Bottom-Fill

در ابتدا باید قطعه فلزی پایین دستگاه را باز کرده و آن را کنار بگذارید. سپس کویل را از داخل مخزن خارج کنید. اگر قصد دارید از جویس جدید استفاده کنید، باید مخزن دستگاه را به خوبی تمیز نمایید. بعد از آن باید مجددا به وسیله قطره چکان، 1 الی 2 قطره از مایع ویپ را روی سیم پیچ بچکانید. سپس تمام اجزای انتهای دستگاه را باز کرده تا به مخزن دسترسی پیدا نمایید. در این مرحله باید بخش قطره چکان را در داخل مخزن قرار داده و شروع به ریختن جویس درون آن کنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که مخزن به اندازه کافی از مایع جویس پر شود. بعد از آن کویل را در جای خود قرار داده و قسمت پایینی دستگاه و مابقی اجزا را دوباره پیچ کنید. در این زمان دستگاه ویپ شما آماده بوده و می‌توانید برای ویپینگ اقدام نمایید. در این روش نیز بهتر است 2 الی 3 دقیقه صبر کنید تا کویل به خوبی از مایع ویپ اشباع شود.

نوع سیستم دستگاه ویپ و تاثیر آن در ریختن جویس چیست؟

یکی از مواردی که در نحوه ریختن جویس در ویپ موثر است، این است که بدانید دستگاه از نوع سیستم باز است یا بسته. اینها دو نوع اصلی از دستگاه‌های ویپ موجود در بازار هستند و افراد ویپر باید نسبت به آنها آگاهی داشته باشند. در اینجا به این موارد نگاهی کرده و به تفاوت‌ها و مزایای هر یک نگاهی می‌اندازیم.

  • دستگاه‌های سیستم باز – OPEN SYSTEM DEVICES
  • دستگاه‌های سیستم بسته – CLOSED SYSTEM DEVICES

چرا تمیز کردن مخزن ویپ مهم است؟

یکی از نکاتی که در هنگام ریختن جویس جدید در ویپ باید به آن توجه کنید، است. وجود مایع ویپ قبلی در مخزن دستگاه، می‌تواند باعث تاثیرات منفی در عملکرد ویپ شود و در طعم و مزه جویس جدید تغییراتی ایجاد نماید. برای همین افراد ویپر باید سعی کنند به طور معمول این کار را انجام دهند و به صورت اصولی مخزن ویپ را تمیز نمایند. بهترین زمانی که برای تمیز کردن مخزن ویپ میتوان در نظر گرفت، هنگامی است که قصد پر کردن مخزن آن را داشته باشید. در این شرایط باید قبل از پر کردن مخزن، آن را با مواد مجاز تمیز کرده و از وجود هر ماده اضافی پاک نمایید. با تمیز کردن منظم مخزن ویپ خود، بیشترین بهره را از دستگاه Open System خود ببرید.

مراحل تمیز کردن مخزن دستگاه ویپ

زمانی که مخزن دستگاه ویپ خالی از مایع جویس باشد، بهترین زمان برای تمیز کردن آن است. برای این کار مراحل زیر را طی کنید تا به یک مخزن تمیز و عاری از هرگونه مایع جویس برسید:

  • یک کاسه کوچک را با آب ولرم با دمای بین 100 تا 110 درجه فارنهایت پر کنید و آن را کنار بگذارید.
  • مخزن ویپ را از ماد جدا کرده و هرگونه جویس اضافی درون آن را دور بریزید.
  • کل مخزن ویپ را از هم جدا کرده و قطعات آن از جمله حلقه‌های اورینگ را داخل کاسه قرار دهید. برخی از تانک‌ها دارای دو حلقه و برخی دیگر دارای سه حلقه می‌باشند. هنگام برداشتن اورینگ‌ها مراقب باشید تا دچار شکستگی و یا سوراخ شدن نشوند. مخزن خود را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که آن را کاملاً جدا کرده‌اید.
  • تمام قطعات را در زیر آب بشویید. سپس از صابون ظرفشویی، سرکه، اتانول یا پروپیلن گلیکول خام برای شستشوی اجزای مخزن ویپ در کاسه با آب گرم استفاده کنید.
  • آنها را به مدت ده دقیقه کاملا خیس کنید تا هر گونه مایع جویس اضافی و آلودگی‌ها از بین برود.
  • از یک برس کوچک نرم، برای تمیز کردن کانکتورها و داخل مخزن ویپ خود استفاده کرده و آن را تمیز نمایید. در نهایت یک آبکشی نهایی انجام دهید تا هرگونه آلودگی و مواد اضافی از بین برود.
  • هنگامی که هر بخش مخزن تمیز و براق شد، از یک حوله برای خشک کردن آن استفاده کنید.
  • حدود 15 دقیقه اجزا را روی پارچه تمیز قرار دهید تا با جریان هوا خشک شوند.
  • مخزن ویپ خود را دوباره جمع کنید و آن را به دستگاه سیستم باز خود متصل کنید.
  • حال می‌توانید مخزن ویپ را از مایع جویس دلخواه پر کرده و از آن برای ویپینگ استفاده نمایید.

جمع بندی

در این مطلب به بررسی نحوه ریختن جویس در پاد و ویپ پرداختیم و با طرز استفاده از جویس آشنویپینگ می‌تواند یک راه سرگرم‌کننده و کاهش‌دهنده استرس برای سیگار کشیدن بدون وارد کردن مواد شیمیایی سمی به بدن باشد. با این حال، ویپ‌ها بخش های زیادی دارند که ممکن است اولین تجربه پر کردن شما را گیج کننده سازد. دستگاه شما چه از بالا پر شود و چه از پایین، باید ویپتان را برای پر کردن از هم باز کنید. چند قطره از جویس را مستقیماً روی کویل بریزید، مخزن خود را پر کنید و بعد آماده کام گرفتن هستید.

استفاده از جویس در پاد |نحوه ریختن جویس در پاد vaporesso

روش 1: پر کردن ویپ از بالا

  1. مخزن ویپ را جدا کنید. پایه جریان هوا را که در پایین دستگاه قرار دارد باز کنید و کویل را بیرون بیاورید. فعلاً مخزن، کانکتور بالا و لبی را از هم باز نکنید.
  • اگر می‌خواهید طعم جویستان را عوض کنید، قبل از پر کردن دوباره مخزن، آن را تمیز نمایید.
  1. یک قطره از جویس را روی هر سوراخ پنبه کویل بریزید. بطری جویس شما باید دارای یک قطره‌چکان باشد. قسمت بالایی را باز کرده و قطره‌چکان را با مایع ویپ خود پر کنید. سپس کویل را به صورت افقی بین انگشت شست و اشاره خود نگه دارید و یک قطره از جویس را روی هر سوراخ پنبه روی کویل بریزید.
  • احتمالاً حدود 6 سوراخ هست که باید رویشان قطره بریزید.
  • به این کار آماده‌سازی کویل می‌گویند و عمر آن را افزایش می‌دهد.
  1. مخزن را تا خط مشخص شده با جویس پر کنید. کانکتور بالا را از مخزن باز کنید تا نقاط دسترسی جویس مشخص شود. سپس قطره‌چکان بطریتان را به سمت داخل مخزن نگه دارید. جویس را درون آن بچکانید تا این‌که به علامت افقی کنار مخزن برسد که نشان‌دهنده پر بودن آن است.
  • مراقب باشید که مایع، وارد لوله مرکزی مخزن نشود، زیرا این لوله راه هوایی است. ریختن تصادفی مایع در این لوله ممکن است باعث شود که جویس را به شکل مایع آن استنشاق کنید.
  1. دستگاهتان را ببندید. بعد از آن‌که مخزن را پر کردید، کانکتور بالا و لبی را دوباره بپیچید. سپس، کویل را سر جای خود قرار داده و پایه را دوباره ببندید تا ویپتان کاملاً جمع شود.
  2. قبل از استفاده از دستگاه 2-3 دقیقه صبر کنید. پس از آن‌که همه قطعات را دوباره سر جایشان گذاشتید، 2-3 دقیقه اجازه دهید تا کویل اشباع شود. بعد از آن دستگاه آماده ویپینگ است.

روش 2: پر کردن ویپ از پایین

  1. کویل را از پایین بیرون بیاورید. قطعه فلزی پایین دستگاه را باز کرده و آن را کنار بگذارید. سپس، کویل را از داخل مخزن خارج کنید.
  • اگر می‌خواهید طعم جویستان را تغییر دهید همین‌جا مخزنتان را تمیز کنید.
  1. یک قطره از جویس را داخل کویل بریزید و کویل را به ویپ وصل کنید. بعد از آن‌که کویل را بیرون آوردید، با قطره‌چکان بطری جویس یا درِ آن 1 یا 2 قطره از جویس را داخل کویل بریزید.
  2. مخزن را با جویس پر کنید. برای دسترسی به مخزن، تمام زیره فلزی دستگاه را باز کنید. قسمت قطره‌چکان بطری را در داخل مخزن قرار دهید. آن را چند بار پر کرده و داخل مخزن خالی کنید تا جویس به خط ماکسیمم برسد.
  3. دستگاه را دوباره جمع کنید. پس از پر کردن مخزن، کویل را به جای خود برگردانید. سپس قسمت زیرین را دوباره ببندید. اکنون دستگاه شما باید کاملاً سرهم شده باشد.
  4. قبل از شروع ویپینگ 2-3 دقیقه صبر کنید. قبل از استفاده از دستگاه، کویل چند دقیقه نیاز دارد تا اشباع شود. دو سه دقیقه صبر کنید سپس شروع به ویپینگ کنید.

ا شدیم. ریختن جویس درون ویپ، بستگی به سیستم دستگاه ویپ دارد. اگر دستگاه شما از نوع سیستم باز باشد، می‌توانید از یکی از روش‌های Top-Fill (پر کردن از بالا) و یا Bottom-Fill (پر کردن از پایین) استفاده نمایید. روش پر کردن مخزن با هر یک از این متدها، به طور کامل در متن اشاره شد. با توجه به این نکات می‌توانید به راحتی دستگاه خود را از مایع جویس دلخواه پر کرده و یک ویپینگ لذتبخش را تجربه نمایید.

یکی از بزرگترین مزایای خرید ویپ در سایت ثانیه ها ویپ ، کاهش آسیب به سلامت در مقایسه با سیگارهای معمولی است. زیرا در ویپ اسموک، هیچ سوختن مستقیمی اتفاق نمی‌افتد.

قیمت خرید پاد سیستم به شما تضمین قیمت ویپ می دهد؛ این به این معناست که شما می توانید با مقایسه قیمت ویپ ها با یکدیگر مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید. خرید سالت از طریق سفارش در سایت و تماس تلفنی امکان پذیر است.

دکمه بازگشت به بالا