اقتصادی

آموزش وپرورش نسبت به عقب نشینی دیوار مدارس شهرکرد اقدام کند

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی استان چهارمحال وبختیاری ، مصطفی حیدری در نشست شهردار شهرکرد با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش چهارمحال‌ و بختیاری که در راستای تعامل مدیریت شهری و آموزش و پرورش، بررسی و رفع مشکلات عقب‌نشینی مدارس، ضرورت استفاده از مولد سازی در حوزه مدارس و تغییر کاربری لبه‌های تجاری مدارس از آموزشی به تجاری تشکیل شد، گفت: خوشبختانه رابطه خوبی بین مدیریت شهری شهرکرد و آموزش‌وپرورش استان وجود دارد و این عامل باعث شده تا طرفین در راستای حل مشکلات شهری شهروندان با یکدیگر در تعامل باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به ترافیک شهری افزود: با توجه به اینکه اکثر مدارس در خیابان‌های اصلی شهر هستند در زمان تعطیلی مدارس موجی از ترافیک ایجاد می‌شود بنابراین آموزش و پرورش نسبت به عقب‌نشینی مدارس اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: به‌منظور کاهش و رفع گره‌های ترافیکی در برخی مناطق شهرکرد، مسئولان آموزش‌وپرورش استان با عقب‌نشینی دیوار مدارس‌ موافق کردند.

حیدری اظهار داشت: همکاری بین مدیریت شهری و آموزش و پرورش می‌تواند اثرات خوبی بر توسعه شهر داشته باشد.

شورای شهر شهرکرد در اجرای طرح «مولدسازی» همکاری می‌کند

وی به ضرورت اجرای طرح «مولدسازی» در حوزه مدارس اشاره کرد و ادامه داد: اجرای هرچه بهتر این طرح آموزش و پرورش به نفع دانش‌آموزان ذینفع این طرح خواهند بود که شورای شهر در اجرای این طرح نهایت همکاری را خواهد داشت.

حیدری با توجه به درخواست آموزش و پرورش در خصوص ضرورت تغییر کاربری لبه‌های تجاری مدارس از آموزشی به تجاری، افزود: به طور دقیق‌تر در قالب این طرح از فضاهای دارای مرغوبیت مدارس، مکانی به عنوان فضای تجاری در نظر گرفته می‌شود که درآمد حاصل از آن برای رفع نیازهای مدارس شهرکرد هزینه خواهد شد.

تجاری سازی فضاهای آموزشی ضروری انکار ناپذیر

وی در پایان گفت: تجاری سازی فضاهای آموزشی با در نظرگرفتن ملاحظات آموزشی در راستای خلق درآمد پایدار ضرورتی انکارناپذیر است.

46

دکمه بازگشت به بالا