ورزشی

آندو در راه تراکتور – اخبار ورزشی

در مورد تصمیم امروز ، نماینده ورزش باشگاه تراکتور و اعتراض هواداران به مالک باشگاه و اقدامات این باشگاه هواداران را متقاعد کرد تا بگویند: “مالکان واقعی باشگاه تراکتور همان هواداران هستند. ما از تصمیم تراکتور راضی نیستیم و تراکتور نیز هیچ نتیجه بدی وجود ندارد. “ما این حق را به هواداران تراکتور می دهیم اما بدانید که این فوتبال است و روزهای خوب و بدی دارد و ما باید در نیم فصل کادر فنی و بازیکنان تیم را تقویت کنیم.

علیرضا رحیمی در مورد اینکه آیا مذاکراتی با سیاوش یزدانی و پیمان بابایی برای انتقال به تراکتور انجام شده است یا خیر ، گفت: ما 12 بازیکن را در نظر داریم و کسانی که هیچ مشکل قانونی برای مذاکره ندارند ، مذاکرات را با آنها آغاز کرده ایم. مسعود شجاعی را تحویل باشگاه داد.

رحیمی در پاسخ به شجاعی به عنوان سرمربی افزود: مسعود شجاعی بازیکن بزرگی است اما به دلیل لیگ قهرمانان آسیا ، شخصی که عنوان A-Asian دارد و می تواند نیمکت نشین باشد باید نیمکت نشین شود. تأکید می کنم که ما می خواهیم مسعود شجاعی سالها در تبریز بماند و کادر فنی اصلی باشد و اگرچه محمود شجاعی و عباس چمنیان ، هر دو عنوان آسیایی A دارند و همچنین در تیم تراکتورسازی عضویت دارند. ما به فکر تقویت کادر فنی برای نیم فصل دوم لیگ برتر هستیم.

نماینده ورزش باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به اینکه منظور از تقویت کادر فنی چیست و آیا مذاکراتی با الکساندر نوری انجام شده است ، گفت: نه ، ما دیگر با الکس نوری رایزنی نمی کنیم و با توجه به اینکه مسعود شجاعی در سالهای آخر زندگی بازیگری کار خود را به عنوان بازیکن در مستطیل سبز ادامه خواهد داد و مجموعه باشگاه تراکتور به دلیل شرایط تیمی بار مضاعف و فشار زیادی را به او تحمیل کرده است. او برای نیم فصل سرمربی تراکتورسازی را ترک کرد. تیم مدیریتی نیز تلاش می کند هر کاری را به سود باشگاه انجام دهد ، و اگر شجاعی بخواهد یک یار قدرتمند در کنار خود قرار دهد که بتواند از توانایی های خود در زمین بیشترین استفاده را ببرد ، ما این کار را خواهیم کرد.

وی گفت: تمام تصمیمات بین مالک باشگاه ، مسعود شجاعی و نماینده ورزش باشگاه اتخاذ می شود و من به صراحت می گویم اگر به این نتیجه برسیم که سرمربی جدیدی به تیم اضافه می شود ، این کار را می کنیم طی چند روز آینده اتفاق خواهد افتاد و این به تصمیم مالک باشگاه و مسعود شجاعی برای انتخاب سرمربی جدید بستگی دارد و در غیر این صورت ، یک کمک مربی بسیار قوی به دستیار مسعود اضافه خواهیم کرد تا به همراه محمود شجاعی و تراکتور به تراکتور کمک کند. عباس چمنیان.

رحیمی درباره حضور آندرانیک تیموریان به عنوان جانشین آزارنیا ، کاپیتان فعلی تیم ، به رادیو ایران گفت: “از ابتدای فصل ، بحث هایی در مورد حضور آندرانیک تیموریان وجود داشت و این بحث جدیدی نیست. پایان مربی تیم و سرمربی تیم ، و اگر مسعود شجاعی زودتر اعلام کند ، این باشگاه مربیان و سرمربیان را انتخاب می کند و بحث های مدیر چندان در اولویت باشگاه نیست.

رحیمی در پایان گفت: بحث جذب بازیکن بسیار مهم است و ما باید در موقعیت مهاجمان و مدافعان بازیکنان را خیلی جدی جذب کنیم و بعد از بازی تراکتور و سایپا رسما وارد مذاکره می شویم در حالی که با بازیکنان مد مذاکره کرده اند. “ما فکر کرده ایم که آنها هیچ مشکل قانونی ندارند. انتقاد من از فدراسیون فوتبال این است که قانون منع جذب بازیکنان خارجی باعث افزایش قیمت بازیکنان داخلی شده است و ما هیچ بازیکنی نداریم که از آنها استفاده کنیم و در آسیا با تضعیف استقلال و پرسپولیس نمی توانیم تیم خود را تقویت کنیم. زیرا هر دوی این تیم ها نماینده ایران در آسیا نیز هستند و امیدوارم شرایط ویژه ای را برای تیم هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید:زاهدی که به زوریا پیوست تأیید شد

253 251

دکمه بازگشت به بالا