ورزشی

آنقدر از حق کشتی می‌گویم تا من را بردارید/ باید تا قران آخر پولمان را بدهید

رئیس فدراسیون کشتی از وزارت ورزش خواست که به کشتی به عنوان اولین ورزش در ایران توجه جدی داشته باشد و گفت: مسئولان ورزش در طول مسابقات کشتی سینه خود را ضخیم می کنند.

به گزارش اخبار ورزشی ، علیرضا دبیر در مراسم افتتاحیه اردوی تیم ملی کشتی با وزیر ورزش صحبت کرد و گفت: اگر آنچه مناسب کشتی است داده شود ، قطعاً کشتی افزایش می یابد. ما امشب 14 کشتی گیر به تمام رقابت های تیمی به بلاروس اعزام می کنیم که هزینه هر نفر 31 میلیون تومان است. اگر 3 ماه قبل از المپیک به ما پول می دادید ، برای ما کار نمی کرد. تا آخرین قرآن ، پول ما باید توسط وزارت ورزش داده شود. دیروز نماینده شما یک میلیارد به ما داد. می خواهم چه کار کنم؟ چون شما آمدید ، من راحت تر صحبت می کردم. در کارخانه کشتی ، افسران سینه خود را ضخیم کردند. شما باید به ورزش های دیگر دست پیدا کنید ، اما کشتی مانند خاویار است و باید به عنوان چیزی خاص به آن نگاه کرد. خیلی حرف زدم تا اینکه مرا گرفتی. من برای همه کار می کنم.

وی خاطرنشان کرد: قرار نبود تیم به صربستان برود اما به امید خدا به محمد بنا گفتم. ما 27 میلیون نفر دادیم و 13 نفر را فرستادیم. من قول می دهم که این کشتی توانایی کسب مدال های طلا بیشتر را دارد. برای زنده ماندن باید 4 یا 5 کشتی گیر خوب در هر وزن داشته باشیم.

منشی ادامه داد: “برای جام جهانی نروژ ، کشتی ما اولین شانس برای قهرمانی است زیرا ما تیم خوبی داریم و آنها زحمت زیادی کشیده اند. در آزاد ، حسن یزدانی ما 26 ساله هستیم و همه هنوز جوان هستیم. تیم ما تعمداً برای بازی های المپیک پاریس بسته شد. خدا را شکر ، ورزش یک دستور کار اصلی است و همه ما باید به آن کمک کنیم تا پاسخ ها را دریافت کرده و موفق شود.

رئیس فدراسیون کشتی خاطرنشان می کند: اردوی تیم ملی با هزینه ای بالا با همه ناراحتی ها و محدودیت ها بازسازی شد. از شما می خواهم یک قطعه زمین دیگر به من بدهید که برای کشتی ساخته شود. حالا همه می گویند منشی زمین را گرفت ، اما من حریص کشتی بودم. پیست ما یکی از معدود پیست های جهان است که در سایه درخت قرار دارد و ما موفق به انجام آن شدیم. اگر کارمند می خواهید هر نامی که می خواهید بگذارید ؛ من برای یک کشتی کار می کنم.

دبیر در پایان سخنان خود خطاب به وزیر ورزش گفت: اگر قبل از المپیک آتلانتا به رشته دیگری رفته بودید ، قطعاً مدال المپیک را کسب می کردید. لطفاً چنین کشتی ای را ترک نکنید. ما باید به همه جام های بین المللی برویم. حتی اگر در آسیا ببازیم ، مشکلی نیست ، اما در این صورت ، من قول می دهم که جام جهانی و المپیک را ببرم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا