ورزشی

آنها بهترین زوج تاریخ لیگ برتر هستند؟/عکس

در نیمه اول تاتنهام در دربی لندن در شرایطی 2-0 پیش رفت که می توانست فقط دو موقعیت خطرناک برای دروازه ایجاد کند اما زدن گل های خارق العاده از سون هیونگ مین و هری کین باعث هر دو گل شد. .

در لحظات اولیه Sun Hong Min موفق شد دروازه مارک Leno رو با یک ضربه فنی عالی از سمت چپ باز کنه. در دقیقه 45 این بار پای پاهای شان بود که هری کین موفق شد با یک شوت عالی به سمت قوس گل دوم را به ثمر برساند.

هری کین در 11 بازی این فصل 10 پاس گل خود را در لیگ برتر ارسال کرد. هیچ بازیکنی در تاریخ به جز لباس زنال آرسنال در فصل 16-2015 ، چنین رکوردی را ثبت نکرده است. شان هیونگ مین و هری کین اکنون با هم تیم شده اند تا 31 گل در لیگ برتر انگلیس با تاتنهام هاتسپور بازی کنند و پس از دیدیه دروگبا و فرانک لمپارد با 36 گل در رده دوم تاریخ قرار بگیرند.

جالب اینجاست که 11 گل از این 31 گل در این فصل به ثمر رسیده است. هری کین با یک گل در بازی امروز مقابل آرسنال با 11 گل و 10 گل بالاتر از امانوئل آدبایور بهترین گلزن تاریخ دربی لندن شد.

250 امین گل هری کین به آرسنال در دوران باشگاهی و ملی پوشانش (202 گل برای تاتنهام ، 32 گل برای انگلیس ، 9 گل برای Millwall ، 5 گل برای لیتون شرقی و 2 گل برای لستر) این همچنین صدمین بازی خانگی برای تاتنهام در همه مسابقات.

۲۵۵

دکمه بازگشت به بالا