ورزشی

آنچلوتی: من بی‌گناهم – اخبار ورزشی

سرمربی رئال مادرید از نمایش شاگردانش در دیدار برابر لایپزیگ راضی نیست.

به گزارش اخبار ورزشی ، رئال مادرید در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک برابر لایپزیگ متوقف شد اما پیروزی در دیدار رفت باعث شد تا به دور بعد صعود کند. سرمربی رئال مادرید از نمایش شاگردانش در این بازی راضی نیست.

آنچلوتی در اظهاراتی که روزنامه  “AS” منتشر کرد، گفت: بازی بدی بود. ما ضعیف، با شدت و حدت کم و با اضطراب بازی کردیم. جنبه روانی روی بازی ما تاثیر زیادی داشت. مقابل حریف با کیفیتی بازی کردیم که چیزی برای از دست دادن نداشت و از ابتدا تا انتها ما را اذیت کرد اما مهم این است که به یک چهارم نهایی رسیدیم.

او ادامه داد: برنامه این بود که بیشتر پرس کنیم اما خیلی آهسته بازی کردیم. شب خوبی نبود، این اشتباه من است. مهم این است که ما در یک چهارم نهایی هستیم و مشخص است که باید بهتر شویم. گاهی اوقات در لیگ قهرمانان اروپا ممکن است این اتفاق بیفتد. ما دو سال پیش در خانه مقابل چلسی به این شکل بازی کردیم با این تفاوت که امشب اصلاً به حذف نزدیک نشده بودیم. جنبه ذهنی و روانی بسیار مهم بود. وقتی امتیاز کوچکی داشته باشی، بهترین کار را نمی‌کنی، برخلاف لایپزیگ که همه چیز را امتحان کرد. تیم من طوری بازی کرد که انگار از ابتدا مهار شده بود.

آنچلوتی ادامه داد: باید ارزیابی داشته باشیم. ما با هفت امتیاز بالاتر از تیم دوم، صدرنشین لالیگا هستیم و در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستیم. می‌توانیم از خودمان انتقاد کنیم اما قبول ندارم که باید به خودمان سخت بگیریم. در پایان نیمه اول به بازیکنان گفتم که می‌خواهم فشار بیشتری به لایپزیگ وارد کنند. اگرچه می‌خواستم انرژی بیشتری به کار ببرم اما حقیقت این است که تقریباً در کل بازی انگار پاهایمان روی ترمز بود.

از آنچلوتی در مورد درخواست دادستان عمومی برای زندانی کردن او به مدت پنج سال به اتهام فرار مالیاتی  بیش از یک میلیون یورویی در اولین دوره حضورش در رئال مادرید بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ سؤال شد. او اینگونه پاسخ داد: این یک داستان قدیمی است که از هشت سال پیش شروع شد؛ جایی که دادستانی معتقد بود من ساکن مادرید بودم در حالی که اینگونه نبود. من قبلاً جریمه را پرداخت کرده‌ام و پول در دادسرا است. وکلای من در حال صحبت برای یافتن راه حل هستند. من مطمئنم که بی گناه هستم و در آن سال ساکن اسپانیا نبودم. ببینیم قاضی چه تصمیمی می‌گیرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا