ورزشی

آیا علی دایی در کنار آنچلوتی سکاندار اورتون می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، باشگاهی از انگلیس علاقه مند به همکاری با علی دایی مربی 51 ساله است و شنیده ها حاکی از آن است که اورتون او را می خواهد اما هنوز مشخص نیست که وی در این تیم لیگ برتر انگلیس در شهر ساحلی لیورپول چه نقشی خواهد داشت.

کیکر همچنان در مورد فوتبال و سوابق تحصیلی علی دایی بحث می کند. بهترین گلزن جهان با رکورد بی سابقه 109 گل در 149 مسابقه بین المللی ، مهندس متالورژی متولد اردبیل در شمال غربی ایران ، بازیکن سابق بوندس لیگا و هوادار. شخصی که در حال حاضر فقط یک رقیب در عنوان آقای گلی جهان دارد. کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغال یوونتوس ، اکنون اولین اروپایی است که در یک بازی بین المللی در ماه نوامبر 100 گل به ثمر رسانده است. به عبارت دقیق تر ، 102 گل.

به گفته کیکر ، “علی دایی” در جام های جهانی 1998 و 2006 شرکت کرد و 23 سال پیش به همراه هموطن خود کریم باقری به آرمینیا بیله فلد آلمان نقل مکان کرد. این مهاجم از سال 1997 تا 2002 در 107 مسابقه بوندس لیگا 19 گل برای تیم هایی از جمله بایرن مونیخ و هرتا برلین به ثمر رسانده است.

“اکنون به نظر می رسد که ستاره سابق دوباره به صحنه بزرگ بازگشته است ؛ کسی که جاه طلبی های او شکسته نشده و هنوز هم او را به عنوان یک بازیکن فعال متمایز می کند.” این چیزی است که مردم اطراف او می گویند. “

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا