ورزشی

آینده بارسلونا روشن است – اخبار ورزشی

درخشش جوانان بارسا برابر ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا خیال هواداران این تیم را برای سالیان آتی دست کم برای جذب بازیکن راحت کرده است.

به گزارش اخبار ورزشی، آخرین بار که بارسلونا به دور یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید، لیونل مسی همچنان برای این باشگاه بازی می‌کرد و جهان به دلیل همه‌گیری کرونا در قرنطینه بود. بارسا برای اولین بار از سال ۲۰۲۰ پس از شکست ناپولی به جمع هشت تیم نهایی لیگ قهرمانان پیوست. فرمین لوپز، ژائو کانسلو و روبرت لواندوفسکی گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند تا این تیم با برتری چهار بر دو در مجموع دو دیدار به مرحله یک‌چهارم نهایی برسد.

به چند دلیل می‌توان به آینده‌ بارسلونا خوش‌بین بود. لامینه یامال ۱۶ ساله که هفته قبل برابر مایورکا گل برتری تیمش را به ثمر رساند، در این دیدار خیلی خوب بود. ملی‌پوش اسپانیایی تاثیر زیادی روی گل تیمش داشت. یامال که در این فصل ۱۳ گل به ثمر رسانده، پنج شوت به سمت دروازه حریف زد. در کنار او فرمین لوپز، هافبک ۲۰ ساله، که جای پدری و فرانکی دیونگ را پر می‌کرد توانست نمایش عالی را ارائه دهد و زننده یکی از گل‌های تیمش در این مسابقه بود.

در خط دفاعی، کوبارسی ۱۷ ساله، در اولین بازی‌اش در لیگ قهرمانان خوش درخشید. او پا به پای بازیکن خطرناک ناپولی مثل ویکتور اوسیمن پیش رفت و ۶۱ پاس از ۶۸ پاسش را به سلامت به مقصد رساند. سرخی روبرتو درباره عملکرد کوبارسی گفت: او باورنکردنی است و بهترین بازیکن زمین بود. کوبارسی بازیکنی است که می‌تواند تمام عمرش اینجا باشد و خوش بدرخشد.

از زمانی که ژاوی هرناندس اعلام کرد در تابستان از سمتش کناره گیری می‌کند، نتایج این تیم بهتر و بهتر شد. آنها اکنون در ۹ بازی پیاپی در تمامی رقابت‌ها شکست نخورده‌اند. مارک آندره تر اشتگن نیز از بند مصدومیت رها و به ترکیب اصلی تیمش اضافه شده است.

حالا بارسلونا چندین بازیکن جوان و آینده‌دار را در ترکیبش دارد که می‌توانند سالها با پیراهن این تیم به میدان بروند و کسب افتخار کنند. این کاری است که لاماسیا برای بارسلونا انجام داد. وقتی بارسلونا نیاز به بازیکن داشته باشد، نیازی به خریدکردن ندارد بلکه باید به لاماسیا رجوع کند.

آینده بارسلونا روشن است

نوزدهمین گل فصل لواندوفسکی

لواندوفسکی با گلزنی در دیدار برگشت برابر ناپولی، برای اولین بار در دو بازی متوالی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کرد. این مهاجم لهستانی تاکنون در بازی‌های دور حذفی لیگ قهرمانان ۳۲ گل به ثمر رسانده است و چهارمین عملکرد برتر تاریخ این رقابت‌ها پس از کریستیانو رونالدو (۶۷)، لیونل مسی (۴۹) و کریم بنزما (۳۴) را به نام خود ثبت کرده است.

بارسلونا در دیدار بعدی باید در مصافی حساس در لالیگا به مصاف اتلتیکومادرید برود که این دیدار می‌تواند در تعیین سرنوشت این فصل بارسلونا در لیگ مهم باشد. شاگردان ژاوی بعد از این دیدار نیز با لاس‌پالماس دیدار خواهند داشت.

منبع: ساکرنت

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا