آیین گرامیداشت هفته درختکاری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی با کاشت نهال های ورزشی توسط مسئولان ورزش کشور و خانواده های دو شهید مدافع سلامت در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش اخبار ورزشی ، مراسم گرامیداشت هفته درختکاری و منابع طبیعی امروز (دوشنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم عبدالحمید احمدی معاون توسعه فرهنگ و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک ، رئیس فدراسیون ورزش ، اعضای کمیته ملی المپیک و مشهور حضور داشتند. ورزشکاران

در ابتدای این مراسم ، کاراخانلو ، رئیس آکادمی ملی المپیک ، ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: “کسانی که با فلسفه ورزش آشنا هستند می دانند که ورزش و طبیعت اساساً با هم ارتباط دارند. حتی با نگاهی به نام برخی از ورزش ها ، ورزش هایی مانند شنا را پیدا کنید. از مرکز طبیعت.

وی با اشاره به فعالیت های اجتماعی آکادمی ملی المپیک ، افزود: “دلیل اینکه آکادمی ملی المپیک امروز و در این مراسم دو موضوع مهم کاشت درخت و اهدای عضو را برجسته کرد ، این است که به توصیه کمیته بین المللی المپیک (IOC) در مورد توسعه اجتماعی از طریق ورزش ، تمرین.

عبدالحمید احمدی ، معاون وزیر فرهنگ و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ، یکی از سخنرانان این مراسم بود. از طریق ورزش ، مردم را با برنامه های فرهنگی و اجتماعی در سطح کلان و ملی درگیر می کنیم.

وی با اشاره به توانایی بالای ورزش در جذب افرادی که دارای مشکلات مهم فرهنگی و اجتماعی هستند ، گفت: ورزش یکی از پیشگامان حفظ محیط زیست ، توسعه محیط زیست و همچنین مشکل اهدای عضو است و امیدواریم فدراسیون ها ، باشگاه های ورزشی و نخبگان ورزشی بیشتر از این طریق با هم همکاری خواهند کرد. “به طوری که بتوانیم مسئولیت های اجتماعی خود را با شفافیت بیشتری بر عهده بگیریم.

امید قبادی ، نایب رئیس انجمن اهدای عضو ایران با 20 سال سابقه اهدای عضو ، ضمن قدردانی از آکادمی ملی المپیک در برگزاری این مراسم و کمک به نهادینه شدن فرهنگ اهدای عضو در جامعه ، در مورد اهمیت و نیاز اهدای عضو وی به چندین مورد اشاره کرد.

وی با ابراز امیدواری با برگزاری برنامه های حمایتی از سازمان هایی مانند آکادمی ها و طومارهایی مانند کودکان یک زندگی ، گفت: “ما سال ها در این زمینه با آکادمی ملی المپیک تعامل داشته ایم.” و ما با هم کار کردیم و به نوعی این آکادمی سفیر اهدای عضو بود. به مدت سه سال ، ما جشن عظیمی از روح را با حضور چندین هزار خانواده اهدا کننده و گیرنده در این مجموعه برگزار کرده ایم.

در این مراسم ، خانواده دو مدافع بهداشت ، دکتر از اصغر آقا محمدی و فرحناز حسنی آذر با اهدای لوح تقدیر شد. همچنین ، با حضور نمایندگان انجمن اهدای اعضا در آکادمی ملی المپیک ، هنگام ثبت نام آنلاین ، کارت های اهدای عضو برای مسئولان و متقاضیان صادر شد. در پایان ، مسئولان ورزش ایالتی ، ورزشکاران و خانواده های دو شهید مدافع سلامتی خود نهال هایی را در محوطه آکادمی ملی المپیک کاشتند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل