ورزشی

ابهت پرسپولیس به گرفتن جام نیست/ آنهایی مخالفند که شکست خورده اند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره تصمیم ستاد کاپیتول در ورزش برای شروع فینال لیگ لیگ فوتبال ایران می گوید: وقتی مردم قبول می کنند که باید یاد بگیرند که با این ویروس مخرب زندگی کنند ، ورزش دیگر نمی تواند این کار را انجام دهد.

فوتبالیست ایرانی ادامه می دهد: “ادامه بازی در لیگ برتر نتیجه باشگاه را عدالت ایجاد می کند ، زیرا سایر تیم ها خود را لایق این عنوان نمی دانند و می توانند برای کسب مقام قهرمانی گام بردارند.”

جانباز پرسپولیس با تأکید بر مخالفت برخی از باشگاه ها برای از سرگیری رقابت گفت: هیچ چیز مهمتر از سلامتی در این کشور نیست. آموزش نیز برای تقویت روحیه و نشاط جامعه لازم است ، اما دلیلی وجود ندارد که مردانی که در حال حاضر در پروژه های مدیریتی خود ناکام هستند ، همه چیز را مقصر بدانند و منتظر بمانند تا این بازی لغو شود. هنگامی که پرسپولیس با اختلاف 10 امتیاز از مکان دوم در صدر جدول قرار دارد ، مطمئناً بهترین شانس کسب عنوان را دارند و تیم دیگر نمی تواند برای جلوگیری از این تیم به مشکلات حاشیه ای فکر کند.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان می کند: پرپولیس در کسب مدالها خوب نیست. کسانی که تاریخ فوتبال ایران را می شناسند می دانند پرسپولیس در چه روزی رفته است و اکنون می تواند خود را به عنوان یک باشگاه محبوب معرفی کند.

دکمه بازگشت به بالا