اقتصادی

ابوحمزه: پایان جنگ غزه، آغاز نابودی کامل اسرائیل در سراسر فلسطین است

به گزارش اخبار ورزشی به نقل از رسانه های فلسطینی، «ابوحمزه» امروز (شنبه) گفت: با تمام نیروهایمان به مبارزه با دشمن صهیونیستی و دفاع از خاک فلسطین در کرانه باختری و همه محورهای نبرد در نوار غزه ادامه خواهیم داد.

ابوحمزه تصریح کرد: سرایا القدس به پایداری و مقاومت در مقابل ماشین کشتار اشغالگران صهیونیست در نوار غزه ادامه خواهد داد.

سخنگوی سرایا القدس خطاب به عرب ها و مسلمانان گفت: همان گونه که با خواندن نماز و گرفتن روزه، در درگاه خداوند عبادت می کنید، برای مجاهدان فلسطین سلاح بفرستید و فریضه جهاد را نیز انجام دهید.

به گزارش ایرنا ابوحمزه خاطرنشان کرد: هیچ کسی نباید درباره عدم حضور در نبردی که به نیابت از امت اسلامی در حال انجام آن هستیم، بهانه بیاورد؛ به ویژه کسانی که ارتش، هواپیما و توپخانه در اختیار دارند.

وی تاکید کرد: آیا زمان آن نرسیده است مانند آزادگان یمن و لبنان، توپخانه تان را به حرکت در بیاورید؟ آیا زمان آن فرانرسیده است که لباس بندگی و خواری در مقابل شیطان بزرگ آمریکا را از تن درآورده و از شرافت‌مندان الگو بگیرید؟

سخنگوی سرایا القدس همچنین افزود: به ملت فلسطین اعلام می کنیم شرایط زندگی مقاومت نیز مشابه شرایط و وضعیت شماست و در آینده از جزییات پشت پرده این نبرد و جان‌فشانی های مقاومت در هنگام خطر و میادین شهادت سخن خواهیم گفت.

ابوحمزه تصریح کرد: دشمن، خواستار جنگ بدون محدودیت بود و ما نیز در اطاعت از اوامر الهی مبنی بر آماده باش و مبارزه، پا در این میدان نهادیم.

310310

دکمه بازگشت به بالا