اقتصادی

ابوعبیده: قسام هر لحظه آماده پاسخ به جنایات دشمن است

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس بر آمادگی دائم این گردان‌ها و دیگر گروه‌های مقاومت برای پاسخ به هرگونه جنایت دشمن صهیونیستی در هر نقطه از سرزمین فلسطین و مقدسات آن تأکید کرد.

به گزارش اخبار ورزشی، ابوعبیده شامگاه روز پنجشنبه در پیامی تلگرامی نوشت: وقتی گردان‌های قسام اعلام می‌کند که جنین تنها نیست، خوب می‌داند که چه می‌گوید و عملیات شهید مهند شحاده و شهید خالد صباح دو مبارز قسامی در شهرک عیلی، بهایی بود که دشمن اشغالگر باید به خاطر تجاوز ماه گذشته به جنین پرداخت می‌کرد.

وی افزود که عملیات‌های قسام به عنوان پاسخی سریع به جنایت چند روز پیش علیه اردوگاه جنین با عملیات شهید عبدالوهاب خلایله در قلب تل آویو و پس از آن عملیات مبارز قسامی شهید احمد یاسین غیظان در شهرک کدومیم ادامه یافت تا تاکیدی باشد بر آمادگی دائمی قسام و مقاومت برای پاسخ به هرگونه جنایت دشمن در هر نقطه از این سرزمین و مقدسات آن.

در عملیات تیراندازی امروز (پنجشنبه) به سمت نظامیان اسرائیلی در شهرک «کدومیم» در غرب نابلس، یک شهرک نشین صهیونیست کشته شده و یک نظامی زخمی شده است. مجری این عملیات پس از به هلاکت رساندن یک شهرک نشین و زخمی کردن یک نظامی اسرائیلی، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس طی بیانیه‌ای رسما مسئولیت عملیات تیراندازی شهرک «کدومیم» را بر عهده گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا