ورزشی

اتحاد در حال بررسی وضعیت باشگاههای فیفا است


یکی از عمده مشکلاتی که در سالهای اخیر فوتبال باشگاهی ایران را به طور جدی تضعیف کرده است ، موضوع بدهی باشگاه ها به بازیکنان و مربیان خارجی است و در کنار تشکیل پرونده های بی شماری که بیشتر آنها نیز پرونده های باشگاه است. کشور ما محکوم شده است و موارد کمی وجود دارد که یک باشگاه ایرانی درست باشد.

این اتفاق به ندرت در دهه 1970 رخ داد ، در دهه 1980 به طرز چشمگیری افزایش یافت و در دهه 1990 به اوج خود رسید. فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکرات خود را با باشگاه های مسئول آغاز کند تا در مورد راهکارهای حل این مشکل اساسی صحبت کند. در همین رابطه ، مهدی محمد نبی دبیرکل اتحادیه فوتبال با ارسال نامه ای به حیدر بهاروند ، رئیس فدراسیون ، درخواست دیدار با باشگاه های مختلف را اعلام کرد. متن نامه به شرح زیر است:

از آنجایی که قرار است جلسه‌ای در نظر گرفته شود تا در مورد پرونده های انضباطی باشگاه هایی که پرونده هایی در فیفا با حضور مدیرعامل و مدیران حقوقی باشگاهها بر اساس برنامه زیر در دفتر روابط عمومی فدراسیون وجود دارد ، بحث شود ، خواهشمند است این موضوع را به مدیران محترم باشگاه گزارش شود. شرکت در جلسه معمولاً لازم است.

گروه اول باشگاه ها: تراکتور تبریز ، موتور تبریز ، نود ارومیه ، ملوان بندر انزلی ، گلگهر سیرجان
برنامه جلسات: 11:00 صبح یکشنبه 31.1999

گروه دیگری از باشگاه ها: استقلال ، پرسپولیس ، سایپا ، شهرک خودرو و خانه به خانه
برنامه جلسات: دوشنبه ، 11 فوریه 2013

گروه سوم باشگاه ها: استقلال خوزستان ، استقلال اهواز ، صنعت نفت آبادان ، فولاد خوزستان ، فولاد سپاهان
برنامه جلسات: 11:00 صبح چهارشنبه 2 فوریه 1999

نامه ای از بهاروند برای بررسی وضعیت باشگاه های پرونده فیفا

انتهای پیام / 4048 /


نوشته های سایت به وسیله پرتال پیشرفته خبری، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا