ورزشی

اتحاد پرسپولیس نباید خدشه دار شود/ انگار «لیونل مسی» آمده است! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، بازار نقل و انتقالات تابستانی فوتبال کشور در حالی آغاز شده است که هنوز اسم ویژه‌ای در جابجایی بازیکنان به چشم نمی‌خورد. اکثر باشگاه‌ها به تازگی تکلیف سرمربیان خود را روشن کرده‌اند تا با تیم‌هایی که ثبات در کادر فنی را به هر تغییری ترجیح داده‌اند برای فصل پیش رو آماده مبارزه شوند.

در این بین پرسپولیس که بالاخره کارش را با یحیی گل محمدی برای یک فصل دیگر ادامه خواهد داد هنوز بازیکن جدیدی را جذب نکرده است و برای تمدید قرارداد بازیکنان فصل گذشته نیز دچار مشکل شده است.

ناصر ابراهیمی پیشکسوت پرسپولیس و مربی پیشین این تیم در گفت و گو با خبرنگار آنلاین، درباره جابجایی بازیکنان لیگ برتری در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات تابستانی و همچنین تعویق شروع تمرینات پیش فصل پرسپولیس صحبت کرد که در پی می‌خوانید:

جابجایی باید روی اصول باشد

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران در خصوص جابجایی مربیان لیگ برتری گفت: اسم‌ها همان اسم‌هاست اما نقش‌ها را باید جست و جو کرد. این موضوع به دیدگاه مدیران هر باشگاه ربط دارد. باید بدانند از یک مربی بازیکن سازی می‌خواهند یا نتیجه‌گیری در کوتاه مدت و دراز مدت. هر مربی فلسفه خودش را دارد اما اگر باشگاه‌ها برنامه دوراندیشانه‌ای نداشته باشند با هر فرد داخلی و خارجی نیز نمی‌توانند موفق شوند. جابجایی مربی باید روی اصول و قاعده باشگاه داری باشد.

«مسی» آمده است؟!

او درباره جابجایی بازیکنان در روزهای نخست نقل و انتقالاتی لیگ برتر افزود: من داخل باشگاه‌ها و تفکرات مربیان آنها نیستم. نمی‌توانم انتخابی را زیر سوال ببرم. فقط برایم سوال است چرا باید بعضی از بازیکنان فارغ از ارقام عجیبی که می‌شنوم باید جابجایی آنها در بوق و کرنا شود. گاهی اوقات احساس می‌کنم ستاره فوتبال دنیا را به جای عربستانی‌ها آورده‌ایم. شاید لیونل مسی هستند و من خبر ندارم.

او ادامه داد: احترام ویژه‌ای برای بازیکنان ایرانی قائل هستم اما تجربه به من نشان داده است تمام این سر و صداها بی معنی است و همه چیز واقعاً در زمین مسابقه مشخص می‌شود. حق بازیکن پول قراردادی است که می‌نویسد اما قرار نیست روی همان بازیکن با تبلیغات بیجا فشار مضاعف بیاید و نتواند عملکرد همیشگی‌اش را داشته باشد.

اتحاد پرسپولیس رمز موفقیت است

ابراهیمی درباره عملکرد خنثی پرسپولیس در نقل و انتقالات تاکید کرد: دلیلش را باید از مدیران باشگاه پرسید. نباید بیهوده هم به آب و آتش زد. نگاه کادر فنی اهمیت ویژه ای دارد. امیدوار هستم اتحاد پرسپولیس از بین نرود. این تیم با همین هدف مشترکی که در کادر فنی، بازیکن و مربی داشت توانست پارسال قهرمان شود. حالا هم باید همین دیدگاه را ادامه دهد.

هافبک نیاز ویژه است

ابراهیمی بار دیگر درباره فقر هافبک‌های چندکاره در فوتبال ایران زبان انتقاد گشود و گفت: چند فصلی است از این لحاظ دچار مشکل هستیم. باید بازیکنانی را در وسط زمین پرورش دهیم که بتوانند در داخل زمین چند کار را با هم انجام دهند. فوتبال روی کاکل همین هافبک‌ها می چرخد. اگر غفلت کنیم تهی از تاکتیک و استراتژی خواهیم شد. در عرصه ملی هم دیگر حرفی برای گفتن نخواهیم داشت.

اتحاد پرسپولیس نباید خدشه دار شود/ انگال «لیونل مسی» آمده است!

دکمه بازگشت به بالا