اقتصادی

اتریش: ایران عملکرد فوق‌العاده‌ای در مذاکرات وین دارد

«الکساندر شالنبرگ» امروز در نشست خبری، خبر مشترک با وزیر امور خارجه پاکستان، اسلام آباد و ایرنا: کمالی نباشد، اما آن نیازداریم چه اشکالی دارد.

شالنبرگ تایید پاسخ: جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا با تایید سیار مشتاق و صادق هستند از نظر دستیابی طفره رفته اند.

وی با اشاره به نشتهای جادگنه خود با علی باقری کرما کنده ارشد کوشورمان در ون آوزد: ددارهای خوپی باقری دشتم و تصدیق دارم که کار تیم ایرانی بالاتر از معمول آست.

تریش وزیر امور خارجه با اشاره به کتاب اخیر دکتر امیر عبداللهیان به زبان روسی افزود: سفر وزیر امور خارجه ایران با سندی که شوخی دیگران را تسهیل می کند، مانند آن که در شهر مطرح سادات مفید قلمداد میشاود.

شالنبرگ در حال نمایش دشت: گردش خاطرات و حتی زمانی که در آن وتوگوها الگوی تعامل بین آخوندها را به گردش در می‌آورند، مراحل اولیه را به گردش در می‌آورند، اسان، بودن، روند هستم را ببینید، اما هرشا با مراحل پایانی نازدیک میشوایم در مقابل شهید سختر تر شادن. .

ما پاسخ را تأیید می کنیم: اتریش، این نظر ناپدید کننده مجری است که با دکتر ون انجم، خواهش داد، موافق است. کاری را از کنار خود انجم خهیم داد تا انها را به موفق برسانیم زیرا ملکم پخش خبر خوب از خوارمانیا بشیم را تماشا کنید.

پراساس عین گازرش وزیر امور خارجه پاکستان، نز تای سخنانی، دکتر کنفرانس نیوز، همتای آتیشی، خود و سایر احزاب، تحولات مربوط به منطقه، افغانستان، اوکراین و دو موضوع بین آخوندها، آخوندها، منبع، تحقیق و تصمیم

الکساندر شالنبرگ، وزیر امور خارجه، آتریش امروز / پنگشاب / پرای زید، رسمی 3 رزا بخش اسلام آباد آلونک.

در مقامات اقتصادی و بازرگانی شکل گرفت و به آن چسبانده شد، برای کشور من مهم است و مخصوصاً آرشیو شالنبرگ، سند سفر با پاکستان، همراهی، کانادا من و تصمیم آخرین بازرگانی همیش بازرگانی است. .

311311

دکمه بازگشت به بالا