ورزشی

اتفاق بزرگی برای تنیس ایران رقم زدیم

عزیزی: اتفاق بزرگی برای تنیس ایران رقم زدیم

رییس فدراسیون تنیس گفت: با حمایت‌های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اتفاق بزرگی را برای تنیس رقم زدیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی ، تیم ملی تنیس ایران که حضور خود در گروه ۲ جهانی را قطعی کرده بود با برتری مقابل پاسیفیک، عنوان نخست رقابت‌های جام دیویس سریلانکا را از آن خود کرد.

داود عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی اخبار ورزشی در خصوص این نتیجه تاریخی اظهار داشت: فینال مسابقات تنیس بین ایران و جزایر پاسیفیک از حساسیت بالایی برخوردار بود و خوشبختانه بچه‌های ما موفق به پیروزی ارزشمند شدند تا شاهکار تنیس ایران کامل شود.

وی افزود: این برتری که حاصل یک کار تیمی بود برای ما به قدری ارزشمند است که حس می‌کنیم نام تنیس پس از سال‌ها دوباره سر زبان‌ها افتاد و باید بابت این افتخار بزرگ به خانواده بزرگ ورزش خصوصا تنیس تبریک عرض کنم.

رییس فدراسیون تنیس در ادامه گفت: پس از سال‌ها شاهد حضور تنیس ایران در وورد کاپ بودیم و کاری که حداقل در چند دهه اخیر نیفتاده بود را رقم زدیم. باید از زحمات و حمایت‌های وزیر محترم ورزش و کمیته المپیک تشکر کنم و امیدوارم حمایت‌های از این پس بیشتر شود.

عزیزی درخصوص واگذاری یک مجموعه تنیس به فدراسیون تصریح کرد: انشاالله با دستور وزیر ورزش و جوانان و همکاری شرکت توسعه و تجهیز یک مجموعه تنیس به فدراسیون اهدا شود تا شرایط روز به روز بهتر شود و بتوانیم روزهای خوبی برای تنیس ایران رقم بزنیم. این مهم تقریبا نهایی شده و انشاالله ظرف یکی دو هفته آینده خبرش را رسانه‌ای می‌کنیم.

وی در واکنش به اینکه چرا از تنیس هیچ نماینده ای در بازی‌های آسیایی حضور ندارد گفت: خوشحال می‌شویم پسران ما در هانگژو حضور داشته باشند چون استحقاق این کار را دارند. از وزیر ورزش ، رییس کمیته ملی المپیک و و ستاد عالی بازی‌های آسیایی هانگژو می‌خواهم نگاه ویژه‌ای به تینس داشته باشند تا پسران ما در این بازی‌ها حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا