ورزشی

اجاره‌خانه ۴۵ میلیونی یک استقلالی و «نه» پروین به برانکو!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادها و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش اخبار ورزشی،  هفته پانزدهم لیگ جزیره چهارشنبه شب با ۶ بازی پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها لیورپول و منچستریونایتد رقبای خود را شکست دادند.  لیورپول در خانه شفیلدیونایتد قعر جدولی کار سختی نداشت و با گل‌های فن دایک و سوبوسلای توانست این تیم را شکست دهد و با ۳۴ امتیاز در فاصله ۲ امتیازی شاگردان آرتتا در صدر جدول قرار بگیرد.

اما شاگردان گواردیولا در هفته پانزدهم شب عجیبی را در ویلا پارک پشت سر گذاشتند. سیتیزن‌ها در شبی که یکی از بدترین نمایش‌های چند فصل اخیر خود را به نمایش گذاشتند با یک گل مغلوب پسران امری شدند. بازیکنان استون ویلا ۲۲ شوت به سمت دروازه ادرسون شلیک کردند و فقط ۲ موقعیت گل به حریف نامدار خود دادند. استون ویلا با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و با عبور از منچسترسیتی به جایگاه سوم رسید.

ساکت رسما استعفا داد، نیکفر به سپاهان برگشت

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه‌ای استعفا خود را از این سمت اعلام کرد و نیکفر به عنوان جانشین وی انتخاب شد.  روز گذشته محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه با ارسال نامه‌ای به هیأت مدیره این باشگاه، از سمت خود استعفا داد.

به این ترتیب مأموریت‌ ساکت در سپاهان به اتمام رسید و نیکفر، سرپرست پیشین این باشگاه به این سمت بازگشت.

سقوط سانتوس به دسته پایین‌تر پس از ۱۱۱ سال

تیم سانتوس با شکست در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برزیل برای نخستین بار در تاریخ به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کرد.

هواداران سانتوس در یک شوک بزرگ فرو رفتند. این تیم باسابقه و قدیمی فوتبال برزیل در هفته پایانی، بامداد امروز با نتیجه دو بر یک برابر فورتالزا شکست خورد تا سقوطش به لیگ پایین‌تر قطعی شود. این برای نخستین بار در تاریخ ۱۱۱ ساله سانتوس است که به لیگ دسته دوم مسابقات قهرمانی برزیل سقوط می‌کند.

کلوپ کام هواداران لیورپول را تلخ کرد

سرمربی لیورپول بعد از پیروزی برابر شفیلد از مصدومیت طولانی‌مدت مدافع تیمش خبر داد. نتایج درخشان لیورپول با هدایت یورگن کلوپ در فصل جاری ادامه دارد. قرمزپوشان آنفیلد در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف شفیلد رفته و موفق شدند با دو گل به پیروزی دست پیدا کنند تا اختلاف دو امتیازی با آرسنال صدرنشین را حفظ کنند.

یورگن کلوپ در نشست خبری بعد از بازی یک خبر تلخ برای هواداران لیورپول داشت. او اعلام کرد که ماتیپ رباط صلیبی پاره کرده است و به همین خاطر برای هفته‌های طولانی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. کلوپ گفت: متاسفانه ماتیپ رباط صلیپی پاره کرد. از همان ثانیه‌های نخستین که مصدوم شد می‌شد چنین حدثی زد. متاسفانه او بسیار بدشانس بود.

باشگاه استقلال تخلفی نکرده و نخواهد کرد

مدیرعامل باشگاه استقلال عنوان کرد که هیچ تخلفی در بحث سقف بودجه انجام نداده است. علی خطیر امروز (پنجشنبه) پس از پایان جلسه کمیته انضباطی در مورد پرونده سقف بودجه این باشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه بسیار خوبی داشتیم. دوستان نقطه نظراتشان را مطرح کردند و ما هم پاسخ‌های قانونی خودمان را به کمیته انضباطی ارائه کردیم. امیدوارم دوستان تصمیم عادلانه‌ای بگیرند.

او درباره شش مورد تخلف باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود سامانه باشگاه در سازمان لیگ با یک پیامک باز شده است، گفت: اگر آگاهی‌ای نسبت به بحث سقف بودجه وجود نداشته باشد، بحث‌هایی مطرح می‌شود. عدد سقف بودجه در سایت سازمان لیگ ثبت می‌شود و در اختیار باشگاه استقلال نیست که با پیامک تغییر کند. در سامانه سقف باشگاه استقلال مشخص است و من خودم اعلام کردم که سقف باشگاه استقلال ۳۲۵ میلیارد تومان است و باشگاه استقلال ریالی از این سقف فراتر نرفته است.

جلسه درویش و گل‌محمدی در تمرین پرسپولیس

تمرین امروز پرسپولیس در حضور مدیرعامل باشگاه برگزار شد. پرسپولیسی‌ها تمرین پنجشنبه را از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند. پیش از شروع تمرین، رضا درویش، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس، در محل تمرین قرمزپوشان حضور یافت و پس از دیدار با اعضای تیم، جلسه‌ای را با یحیی گل‌محمدی برگزار کرد. در جریان این دیدار در خصوص شرایط موجود، مسائل پیش رو و برنامه‌های تیم، صحبت و تبادل نظر شد.

پس از پایان تمرین نیز مدیر عامل باشگاه در جلسه جداگانه‌ای با برخی بازیکنان، درباره مشکلات تیم و دغدغه‌هایی که بازیکنان داشتند، صحبت کرد و مقرر شد همه ارکان تیم و باشگاه دست در دست هم و متحدتر از قبل، ادامه فصل را برای سربلندی پرسپولیس با تلاش مضاعف پیش ببرند و با یکدلی و انسجام بیشتر، اتفاقات خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنند تا دل هواداران را شاد کنند.

چه کسی گفته برانکو بیاید؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید هواداران با یک باخت نباید پشت این تیم را خالی کنند.

علی پروین در گفت‌وگو با اخبار ورزشی، درباره شکست پرسپولیس برابر الدحیل قطر و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مشکل اصلی پرسپولیس این است که این تیم در شرایط مسابقه قرار ندارد این مشکل هم به این خاطر است که یک بازی در لیگ برگزار می‌کند و بازی بعدی ۲۰ روز بعد برگزار می‌شود. این مشکل هم نه تقصیر یحیی گل‌محمدی و نه تقصیر رضا درویش است. عربستان را ببینید، جمعه بازی می‌کنند، سه شنبه بازی می‌کنند و دوباره جمعه بازی می‌کنند. اما پرسپولیس این شرایط ندارد. تیم باید در کوران مسابقات باشد.

۳ امتیاز شیرین تراکتور در سیرجان

تیم فوتبال تراکتور در نخستین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با یک گل میزبانش را شکست دهد.

هفته دوازدهم فوتبال ایران با یک بازی در سیرجان آغاز شد که تراکتور توانست با بردی اقتصادی، ضمن کسب سه امتیاز خارج از خانه، موقتا به رده دوم جدول نیز صعود کند. در این دیدار قرمزهای تبریزی مهمان گل‌گهر سیرجان بودند و با تک گل گوستاوو واگنین به برتری رسیدند و ۲۱ امتیازی شدند.

ویدیو/ دیوانه‌کننده‌ترین فنون پرتابی کشتی فرنگی

کشتی فرنگی یکی از جذاب‌ترین مسابقاتی است که در ادوار مختلف المپیک حضور داشته است. در این ویدیو به مدت ۵ دقیقه زیباترین و دیوانه‌کننده‌ترین فنون پرتابی کشتی فرنگی را ببینید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا