ورزشی

اجازه دهید بازیکن خارجی جذب کنیم

به گزارش شفاف ، یحیی گل محمدی پس از دیدار با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: درباره هماهنگی های سفر به تاجیکستان صحبت کردیم. مشکلاتی وجود داشت و متأسفانه در مورد محل تمرین و عدم همکاری میزبان بحث و تبادل نظر شد. فدراسیون فوتبال نامه ای نوشته است و من دقیقاً نمی دانم که فدراسیون کاری انجام داده است یا خیر. هنوز اجازه ندهید مربیان ما زمین تمرین را از نزدیک ببینند. من فکر می کنم بازی در حضور تماشاگران قرار خواهد گرفت و بازی در زمین مصنوعی خواهد بود که نشان از سختی کار ما دارد. آنها همه را بسیج کرده اند تا تیم ما نتیجه نگیرد. رویدادهای غیرحرفه ای در حال انجام است.

وی درباره جذب مهاجمان به پرسپولیس نیز گفت: با این وجود تیم باید تقویت شود و وقتی صحبت از قهرمانی به میان می آید ، نمی توانیم دست خالی برویم. به همین دلیل ما امروز صحبت می کنیم که حداقل کاری که می توان انجام داد این است که با وجود قانون بدهی باشگاه ، بازیکنان خارجی بیشتری جذب کنیم تا دست خالی به آسیا نرویم. ما در جذب بازیکن مشکل داریم ، اما باشگاه های دیگر به راحتی بازیکن جذب می کنند. ما در واقع نمی توانیم با باشگاه های دیگر رقابت کنیم. با این حال ، ما امیدواریم که فدراسیون بتواند به تیم ما کمک کند زیرا ما نماینده ایران در کنار استقلال هستیم و امیدواریم آنها به ما اجازه دهند بازیکنان خارجی جذب کنیم.

وی همچنین گفت: امیدوارم آنها شرایط را ارزیابی کنند و به ما اجازه جذب بازیکنان خارجی را بدهند. همکاری های بیشتری باید انجام شود و باشگاه های بدهکار باید مورد تجدید نظر قرار گیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا حضور کریم باقری در اردوی تیم ملی مورد نیاز پرسپولیس بوده است ، گفت: بله ، ما تمرینات بدنسازی را انجام می دهیم و به آن نیاز داریم.

دکمه بازگشت به بالا